خالد البطش: دوستان سعودی از رژیم صهیونیستی چه می‌خواهند ؟!

خالد البطش: دوستان سعودی از رژیم صهیونیستی چه می‌خواهند ؟!
شنبه 16 خرداد 1394 - 19:45

جنبش جهاد اسلامی دیدار یک مسؤول نظامی ارشد سابق سعودی با مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "خالد البطش" مسؤول روابط خارجی جنبش جهاد اسلامی در نخستین واکنش به این موضوع در صفحه فیسبوک خود، ملاقات "انور عشقی" و "دوری گلد" را محکوم کرد.
این دیدار پنجشنبه گذشته به صورت علنی و با حضور رسانه ها در واشنگتن انجام شد.
خالد البطش گفت: دوستان سعودی از رژیم صهیونیستی چه می خواهند؟ و راز این شتابزدگی و گشودن روابط با اسرائیل که دشمن امت است، چه می باشد؟
وی افزود: آیا این کار برای احیای ابتکار مرده عربی است؟ یا نجات قدس، که بلعیده و یهودی سازی شده است، و ما این روزها در سالگرد سقوط آن به دست صهیونیستها هستیم؟ یا برای نجات اسرائیل و انداختن حلقه نجات برای این رژیم و خارج کردن آن از انزوا است؟ چرا که این رژیم به دلیل مواجه شدن با نفرت و تحریم از سوی کشورهای دنیا، در حال فریاد زدن است.
خالد البطش اظهار داشت: گمان می‌کردیم و امیدوار بودیم که خادمان حرمین، به عنوان آخرین پاسداران مسجد الاقصی و قدس باقی خواهند ماند و (با رژیم صهیونیستی) دست نخواهند داد و آشتی نخواهند کرد، و طنابی را که خداوند بین مسجد الحرام و مسجد الاقصی متصل کرده، قطع نخواهند کرد.
خالد البطش تأکید کرد: ای علمای مسلمان بزرگوار سرزمین حرمین،  ما دست دادن آقای عشقی و دوری گلد صهیونیست را محکوم و رد می کنیم؛ حال موضع شما چیست؟ فتوا بدهید و بگذارید صدای شما را بشنویم .. خداوند شما را رحمت کند !
"انور عشقی" افسر بازنشسته و رئیس مرکز سعودی مطالعات سیاسی خاورمیانه در جده که قبلا مشاور پادشاه سابق عربستان بود، به تازگی با "دوری گلد" مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در شورای روابط خارجی آمریکا در واشنگتن دیدار کرده است.
تلویزیون رژیم صهیونیستی باانتشار فیلم و گزارشهایی از این دیدار و دست دادن این دو نفر، اعلام کرد که این نخستین بار است که دو مسؤول اسرائیلی و سعودی به صورت علنی با یکدیگر دست می دهند.

پربیننده ترین خبرها