راهپیمایی 80کشور اسلامی در روز قدس

راهپیمایی 80کشور اسلامی در روز قدس
جمعه 19 تير 1394 - 19:15

سوریه (العالم) – دبیرکل ائتلاف نیروهای فلسطینی در سوریه با اشاره به راهپیماییهایی میلیونی در تهران و 80 کشور عربی و اسلامی گفت: این واقعه نشانه تعهد امت اسلامی به قدس و این موضوع است که نوک پیکان مبارزه، جهاد و مقاومت، قدس و فلسطین است.

"خالد عبدالمجید" روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبری "العالم" تصریح کرد، مساله فلسطین به خاطر تحولات منطقه و توطئه علیه آن به ویژه اقدام ضد نیروهای مقاومت و پایداری با محوریت سوریه بیشترین ضربه را دیده است.
عبدالمجید ادامه داد: مردم قدس و سرزمین های اشغالی فلسطین به جهاد و مبارزه برای استرداد قدس اشغالی ادامه خواهند داد، مردم فلسطین با وجود چالش هایی که با آن مواجه شده اند، با حمایت مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران، سوریه، حزب الله و مردم کشورهای عربی و اسلامی مصمم به ادامه جهاد و مقاومت هستند.  
وی تصریح کرد، پایداری سوریه و حمایت ایران و ملت های عربی از مقاومت، طرح های جهنمی آمریکا و کشورهای غربی و همپیمانانشان در منطقه شامل تکفیری ها ، تروریست ها و برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و منطقه مانند ترکیه را به شکست کشاند.   
عبدالمجید یادآور شد، ما با دشمنی واحد به نام آمریکا طرفیم که ضد سوریه، ایران، یمن و تمام کشورهای منطقه توطئه کرده و پشتیبان رژیم اشغالگر قدس است. 

وی خاطرنشان کرد، هدف از توطئه ضد سوریه هموار کردن زمینه حذف مساله فلسطین و یهودی سازی قدس است.

پربیننده ترین خبرها