انتقاد مرجعیت عراق ازبی توجهی کشورها به داعش

انتقاد مرجعیت عراق ازبی توجهی کشورها به داعش
جمعه 19 تير 1394 - 22:11

مرجعیت دینی در نجف اشرف از سیاست "بی توجهی" و "چشم پوشی" برخی کشورها به نفوذ داعش و خودداری از مقابله با عناصر این گروه تروریستی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شيخ "عبد المهدی الكربلایی" درخطبه های نماز جمعه در مرقد امام حسین (ع) در کربلای معلا گفت: اطلاعات به دست آمده از میادین جنگ به ویژه در برخی از شهرهای مهم مانند بیجی و اسنادی که نشان می دهد که تعداد زیادی از اتباع عربی و غیرعرب در صفوف داعش می جنگند.

وی افزود: این مساله نشان دهنده سهل انگاری و جدی نبودن برخی طرف های منطقه ای و بین المللی در زمینه جلوگیری از نفوذ عناصر جدید داعش است.

الکربلایی خاطرنشان کرد: ادامه سیاست بی توجهی و چشم پوشی عمدی وغیرعمدی نفوذ تروریست های فریب خورده ، خطرات این تروریست ها را برای منطقه وجهان بیشتر می کند و تهدید واقعی برای کشورهایی به شمار می رود که این تروریست ها از آن جا آمده اند.

وی از کشورهای منطقه به ویژه همسایه های عراق و نیز کشورهایی که تروریست ها از آن جا آمده اند خواست اقدامات جدی برای جلوگیری از ملحق شدن عناصر جدید به داعش به کار گیرند.

 نماینده مرجعیت دینی در کربلای معلا بر لزوم توجه و عنایت بیشتر به نیروهای مسلح و داوطلبانی که از حملات داعش آسیب دیده اند، تاکید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها