رژیم‌صهیونیستی مصر را به ماه عسل اقتصادی می‌برد

رژیم‌صهیونیستی مصر را به ماه عسل اقتصادی می‌برد
دوشنبه 22 تير 1394 - 11:41

رژیم صهیونیستی برای کمک به مصر در خصوص حل مشکل بیکاری، کارخانه ای در این کشور احداث می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در حالی که کارشناسان سیاسی هنوز از همکاری نظامی مصر و رژیم صهیونیستی در شبه جزیره سینا شگفت زده هستند، ناگهان موضوع همکاری اقتصادی هم در دستور کار دو طرف قرار گرفت.
به نوشته وبگاه صهیونیستی "المصدر"، این رژیم قصد دارد به زودی کارگاهی در مصر ایجاد کند که برای 5000 مصری، ایجاد اشتغال می کند.

این منبع به نقل از محافل سیاسی ارشد صهیونیستی خطر نشان کرد، این تصمیم پس از ملاقاتی خصوصی اتخاذ شد که در هفته جاری، میان "ایوب قرا" معاون وزیر توسعه نقب و الجلیل (نماینده حزب لیکود در کابینه رژیم صهیونیستی) و "مصطفی جمیل" کنسول مصر در اراضی اشغالی صورت گرفت.

ایوب قرا در این دیدار با تاکید بر این که حمایت از ثبات مصر، از اولویت های رژیم صهیونیستی است، از تصمیم این رژیم برای ایجاد کارگاهی در مصر خبر داد که برای 5000 مصری، ایجاد اشتغال می کند.

وبگاه المصدر به نقل از همان منابع خبر داد که رژیم صهیونیستی به منظور حمایت از اقتصاد مصر، در حال بررسی اصلاح توافقنامه "الکویز" است. این توافقنامه که در سال 2004 میان مصر و رژیم صهیونیستی امضا شد، به مصر اجازه می دهد که بدون گمرک و سهمیه های ویژه، وارد بازارهای آمریکا شود و محصولات خود را به بازارهای آمریکا صادر کند، به شرط آن که 11 درصد از این محصولات، اسرائیلی باشد.

26

پربیننده ترین خبرها