نگرانی سران اسرائیل از تفاهم ایران و 1+5

نگرانی سران اسرائیل از تفاهم ایران و 1+5
سه شنبه 23 تير 1394 - 21:23

اعلام نتیجه مذاکرات ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 در وین و تفاهم به دست آمده، به شدت مسؤولان رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "آویگدور لیبرمن" رئیس حزب موسوم به "اسرائیل بیتنا" اعلام کرد : "توافقنامه هایی که تجارب گذشته را نادیده می گیرند ، آینده را تهدید می کنند."

لیبرمن مدعی شد: "این توافقنامه همتای توافقنامه مونیخ و توافقنامه کره شمالی است . روز امضای توافقنامه ایران روزی سیاه برای جهان آزاد است."

"تزیپی حوتووِلی" معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز توافقنامه هسته ای ایران را تسلیم شدن تاریخی غرب در برابر ایران دانست .
"یعقوب پِری" رئیس سابق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) نیز اعلام کرد : "هم اکنون فرصتی تاریخی در برابر اسرائیل برای ائتلاف با کشورهای میانه رو پیش آمده است."
"موشه یعالون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: "توافقنامه ایران و گروه 1 + 5 فاجعه است ."
"زِئِو اِلکین" وزیر جذب مهاجر و امور قدس مدعی شد: "سران جهان غرب اشتباهی تاریخی را تکرار کردند."
الکین افزود: "توافقنامه وین یادآور توافقنامه مونیخ است و اسرائیل اجازه نخواهد داد که به چکسلواکی تبدیل شود ."
رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد : "این توافقنامه تهدید مستقیم و غیرسنتی را در آینده نزدیک از اسرائیل دور می کند، ولی به ایران این امکان را می دهد که ظرف یک سال قدرت هسته ای نظامی خود را توسعه دهد . اگر تأسیسات هسته ای ایران به خوبی کنترل شود ، می توان مانع دست یابی این کشور به بمب هسته ای شد ."

 

پربیننده ترین خبرها