داعشی‌های بحرینی؛ واقعیتی که آل خلیفه انکار می‌کند

داعشی‌های بحرینی؛ واقعیتی که آل خلیفه انکار می‌کند
چهارشنبه 24 تير 1394 - 14:16

در حالی یکی از تروریست های بحرینی داعش نحوه پیوستن خود و اعضای خانواده اش را به گروه تروریستی داعش با جزئیات بیشتر شرح داده است، مطبوعات رژیم حاکم این کشور همچنان منکر واقعیت ها در این خصوص هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه دربار پادشاه بحرین (روزنامه الوطن) این روزها به شدت و با اغراق، منکر وجود هر گونه ارتباط بحرین با گروه های تروریستی از جمله گروه تروریستی داعش است، و مدعی است که افکار و ایده های داعش در بحرین جایی ندارد و شایعاتی که در این خصوص وجود دارد را مخالفان مطرح می کنند.
مطبوعات رژیم حاکم بحرین در حالی چنین ادعاهایی را مطرح می کنند که خبرهای فعالیت «سلمان علیان ترکی العشبان»  معروف به «ابو البراء بحرینی» در شهر فلوجه عراق و هلاکت او در یکی از حملات تروریستی منتشر شد.
اطلاعات و خبرهایی که ابوالبراء خود در شبکه های اجتماعی در خصوص پیوستن خود و اعضای خانواده اش به گروه تروریستی داعش داد گویایی دروغ بودن ادعاهای روزنامه های وابسته به دربار بحرین است.
وی  جزئیات سفرش از بحرین به استانبول و سپس سوریه و پیوستن به گروه تروریستی داعش را شرح داده و اعلام کرده بود که بدون اطلاع اعضای خانواده اش و با کمک مالی فردی در بحرین و به همراه شمار دیگری راهی استانبول و از آنجا سوریه شد و مخالفت ها و تلاش های خانواده اش از جمله پدر و مادرش نیز نتوانست او را از این راه منصرف کند.
این تروریست پیش از آنکه کشته شود در شبکه های اجتماعی گفته بود که پدر و مادر و برادرش که در ارتش بحرین بود برای دیدن او به سوریه آمدند و در آنجا آنها نیز به گروه داعش ملحق شدند.
در حالی که فردی چون ابوالبراء نحوه پیوستن خود واعضای خانواده اش را به همراه شمار دیگری به گروه تروریستی داعش با جزئیات بیشتر شرح داده است، مطبوعات وابسته به رژیم حاکم بحرین منکر وجود افکار و ایده های گروه های تروریستی مانند داعش در این کشور هستند و مدعی هستند که وجود خبرها و گزارش ها در این خصوص شایعاتی است که مخالبان ایجاد می کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها