رسوایی رژیم صهیونیستی در شبکه های اجتماعی؛

سیل هشتگها در اعتراض به زنده سوزاندن نوزاد فلسطینی

سیل هشتگها در اعتراض به زنده سوزاندن نوزاد فلسطینی
دوشنبه 12 مرداد 1394 - 11:14

زنده سوختن نوزاد فلسطینی در آتش کینه شهرک نشینان صهیونیست با واکنش های گسترده ای در پایگاههای اجتماعی همراه بوده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، کاربران رسانه های مجازی با انتشار هزاران کامنت و اظهار نظر، شهادت "علی سعد دوابشه" نوزاد شیرخواره 18 ماهه فلسطینی را که در جریان آتش زدن خانه شان توسط شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری در آتش سوخت، محکوم کردند.
کاربران با ایجاد و به کار بردن دهها هشتگ، انزجار خود را از این اقدام ننگین اعلام کردند و جزییات این اقدام ضد بشری را به همراه تصاویری از نوزاد و خانواده اش قبل و بعد از آتش سوزی با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.
مهمترین این هشتگ ها "#حرقوا_الرضيع" ( شیر خواره را سوزاندند) و "#wasburnedalive" ( زنده سوزانده شد) است که بیش از 300 هزار بار تکرار شده اند.
کاربران ضمن مسوول دانستن رژیم صهیونیستی در این حادثه، از جوامع و دولت های عربی خواستند به این اقدام وحشیانه و تروریستی پاسخ مناسبی بدهند.

جنایت آتش زدن کودک شیرخوار فلسطینی صبح جمعه، 9مرداد ماه، در منطقه قدیمی دوما در شهر نابلس در شمال کرانه باختری روی داد. سازمان ملل متحد، و کشورهای مختلف دنیا این اقدام اشغالگران را محکوم کردند.

شهرک نشینان صهیونیست پیش از آتش زدن دو منزل فلسطینی ابتدا مواد آتش زا بر روی آن پاشیدند و قبل از فرار از محل حادثه، به زبان عبری شعارهای نژادپرستانه ای مانند "زنده باد انتقام گیری" سر دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها