حرکات موزون اردنی‌ها در جشنواره صهیونیست‌ها !

حرکات موزون اردنی‌ها در جشنواره صهیونیست‌ها !
چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 22:46

پایگاه های خبری صهیونیست از شرکت یک گروه رقص سنتی اردن موسوم به "الفنون" در جشنواره سالیانه رقص کرمل در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در یک ویدئوی منتشر شده از این جشنواره، گروه مذکور از 11 عضو به همراه یک خواننده با لباس های محلی اردنی تشکیل شده است.
فعالان اردنی، حضور این گروه هنری در جشنواره صهیونیست ها را به منزله اقدامی در راستای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس دانستند و اظهار داشت: سازش و عادی سازی روابط با صهیونیست ها انواع مختلفی دارد که از آن جمله عادی سازی روابط فرهنگی است که به ویژه هر گونه اقدامی در این راستا با بهره گیری از میراث فرهنگی اردن، بدترین انواع عادی سازی به شمار می آید.
پایگاه "عربی 21" نیز در این باره نوشت: فعالان اردنی به شدت از اقدام گروه هنری این کشور در زمینه عادی سازی تعامل با رژیم صهیونیستی و شرکت در این جشنواره را تقبیح و محکوم و اعلام کردند: این اقدام، در واقع رقص بر فراز زخم ها و تثبیت پیمان سازش ننگین وادی عربه بود.
"ساری الاسعد" رئیس اتحادیه هنرمندان اردن نیز در این باره گفت: اتحادیه هنرمندان اقدام گروه هنری "الفنون" در زمینه شرکت در این جشنواره در سرزمین های اشغالی را محکوم می نماید و موضع اتحادیه هنرمندان درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تعامل با این رژیم کاملا واضح است و این اتحادیه هر گونه تعامل با رژیم اشغالگر قدس را به طور مطلق مردود و محکوم می داند.
الاسعد در یک گفتگوی مطبوعاتی درباره شرکت گروه هنری اردنی درباره در این جشنواره در سرزمین های اشغالی گفت: اتحادیه هنرمندان اردن برای اطمینان از صحت فیلم مذکور، پیگیری و علیه گروه مذکور اقدامات لازم را اتخاذ خواهد نمود.
 

پربیننده ترین خبرها