مشاركت رژیم صهیونیستی در مانور هوایی آمریکا

مشاركت رژیم صهیونیستی در مانور هوایی آمریکا
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:12

جنگنده های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در مانور هوایی گسترده ای که با حضور چندین کشور از جمله انگلیس و آلمان و استرالیا در اریزونای آمریکا برگزار شد، مشارکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "جنگنده های اسرائیل در مانور گسترده هوایی در اریزونا آمریکا حضور یافتند. این مانور در چارچوب عملیات نجات برگزار شد و واحد امداد نیروی هوایی اسرائیل برای اولین بار در این مانور حضور یافت.در این مانور، نیروها عملیات نجات در عمق اراضی دشمن و عمیات نجات با بالگردها و عملیات نجات دریایی در خلیج سانتیاگو را تمرین کردند.در این مانور پروازهای طولانی مدت و عملیات سوخت رسانی به بالگردها در جو در نزدیکی مرزهای مکزیک تمرین شد."
"ستوان دور" فرمانده نیروهای واحد امداد هوایی رژیم صهیونیستی در این باره خاطرنشان کرد: "حضور در این مانور درکنار نیروهای باتجربه بسیار مفید بود.عملیات بسیار جدی بود و ما سعی کردیم از تجربیات آنها نهایت استفاده را ببریم. در نقطه خاصی فرود آمدیم و تمرینهای دشواری برگزار کردیم و با نیروی های آلمانی برخورد کریم."
گزارشگر صهیونیست گفت: "این مانور فرصت مناسبی برای آموزش نیروهای واحد امداد 669 به مدت دو هفته در حضور نیروهایی از آمریکا و انگلیس و آلمان و استرالیا بود. در این مانور نیروهای واحد امداد 669 تجربه حضور در بالگردهایی چون وی 22 را که در حال حاضر در حوزه نیروی هوایی اسرائیل موجود نمی باشد کسب کردند. احتمال دارد اسرائیل این بالگرد را خریداری کند."
گزارشگر صهیونیست گفت: "نیروهای اسرائیلی همه مراحل این مانور را با دوربینهایی که به کلاهخود متصل بود ضبط کردند.و با خود تجربیاتی مهمی برای عملیات نجات دشوار در غزه و لبنان به ارمغان آوردند که این عملیات زیر موشکهای مقاومت و با حمایت بالگردهای ویژه که در ارتفاع پایین پرواز می کنند شکل می گیرد."
سرگرد عومری فرمانده آموزشگاه امداد هوایی در این باره گفت: "گوشه ای از عملیات را ما فرماندهی کردیم و برخی از عملیات را آمریکاییها و نیروهای ناتو.عملیات نجات بطور مشترک انجام شد."

پربیننده ترین خبرها