فعال سیاسی بحرینی :

متجاوزان بحرینی علیه یمنی ها مزدورند

متجاوزان بحرینی علیه یمنی ها مزدورند
يکشنبه 15 شهريور 1394 - 10:40

العالم - فعال سیاسی بحرینی اعلام کرد که بحرینی های شرکت کننده در جنگ علیه یمن، مزدور هستند و ارتباطی با مردم بحرین ندارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " حسن الستری " با اشاره به اینکه متجاوزان بحرینی شرکت کننده در تجاوزگری علیه یمن بحرینی نیستند بلکه مزدورانی قاتل هستند تاکید کرد این مزدوران شریک متجاوزان و ظالمان علیه ملت بحرین و یمن هستند.

پایگاه منامه پست  به نقل از الستری افزود:هدف رژیم آل خلیفه از مشارکت در جنگ علیه یمن به سرکردگی عربستان سعودی این است که بر جنایت هایی که علیه ملت بحرین مرتکب پوشش سیاسی ایجاد کند و علت این جنایت ها علیه این مردم نیز خواسته های مشروع مردم در رسیدن به آزاد، دمکراسی و تعیین سرنوشت خودشان است.

الستری در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی توییتر نوشت رژیم های حوزه خلیج فارس از نیاز مزدوران آسیایی و پاکستانی بهره برداری می کنند و آنها را در امور نظامی و برای قتل و کشتارمخالفان دمکراسی خواه در یمن به کار می گیرند.

الستری تاکید کرد این مزدوران قاتلان ملت یمن هستند و آنها نماینده مردم بحرین نیستند بلکه شرکای ظالمانی هستند که ملت بحرین نیز از ظلم و ستم آنها به دور نیستند.

وی به ملت یمن به علت مقاومت در برابر اشغالگری رژیم عربستان سعودی درود فرستاد و تاکید کرد که ملت یمن برای نابود کردن دیکتاتوری و برپایی نظام دمکراسی و عادل تاکید می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها