بیانیه حزب الله در محکومیت حمله به مسجدالاقصی

بیانیه حزب الله در محکومیت حمله به مسجدالاقصی
دوشنبه 23 شهريور 1394 - 20:58

العالم - حزب الله لبنان حمله وحشیانه صهیونیست ها به مسجدالاقصی را محکوم و آن را جزئی از نقشه شوم رژیم صهیونیستی برای تقسیم و تخریب این مکان مقدس ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله حمله اخیر صهیونیست ها به مسجدالاقصی را در چارچوب حملات مستمر شهرک نشینان صهیونیست با حمایت و پشتیبانی پلیس، ارتش و کابینۀ رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد که در سایۀ سکوت کشورهای عربی و همراهی شرم آور جهانی صورت می پذیرد.
مقاومت لبنان در این بیانیه، تشدید حمله اخیر صهیونیست ها را نشان آشکار حجم توطئه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی برای تقسیم و در مرحله بعد تخریب مسجدالاقصی در سر می پروراند و به شکلی بی شرمانه به مقدسات مسلمانان و مسیحیان حمله می برند.
این بیانیه در ادامه می افزاید: همه این اقدامات در حالی صورت می گیرد که هیچ واکنشی حتی ظاهری و اندک از سوی حاکمان عرب نمی بینیم که نوعی تسلیم محض شدن در برابر طرح صهیونیست ها و بلکه فراتر از آن همراهی آشکار با آن است و موسسات جهانی و سازمان های مرتبط در جامعه جهانی نیز به طور کلی روی این جنایت که انتظار وقوع آن می رود چشم بسته اند و همین امور آینده مسجدالاقصی را به طور جدی تهدید می کند.
حزب الله در ادامه خواستار وسیع ترین واکنش و همبستگی در میان کشورهای عربی و اسلامی و بین المللی برای حمایت از مسجدالاقصای شریف شد و به همراهی با مدافعان این مسجد و معتکفین آن دعوت کرد تا از مقدسات مسلمانان و مسیحیان در قدس شریف و چهارگوشه فلسطین حمایت شود و از شر توطئه صهیونیست ها که همگان را بدون استثناء هدف قرار داده در امان ماند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها