حمله به بانک اهداف تروریستها در حمص + فیلم

سه شنبه 21 مهر 1394 - 17:30

حماه(العالم) – خبرنگار شبکه "العالم" در سوریه گزارش داد، حومه "حمص" شاهد آمادگی برای عملیات گسترده زمینی برای آزادسازی جاده بین المللی حمص – حماه تحت پوشش نیروی هوایی سوریه و روسیه و هدف قرار دادن مواضع گروه های تکفیری تروریست است.

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه گزارش داد، بانک اهداف در شمال حومه حمص که باید توسط نیروی هوایی منهدم شود، مشخص شده است و نیروهای مستقر در جبهه شمال سطح آمادگی خود را برای این نبرد بسیار مهم افزایش داده اند.
یک منبع ارتش سوریه به العالم گفت، مقرهای "جبهه النصره"، "داعش" و تروریست های مزدور از اهدافی هستند که مشخص شده، و نیروی هوایی ارتش سوریه آن را نابود ساخته اند. 
ارتش سوریه در همین راستا با نصب کمین در مسیر تروریست ها، مشغول ساختن آنان در چند محور و قطع خطوط امداد آنان به منظور آغاز عملیات نظامی زمینی گرفته که مردم حمص که با حملات تروریست ها به شمال ریف حمص مواجهند از مدتها قبل در انتظار آن هستند.    
تمام محورهای تدارکات گروه های تروریست در محورهای "ام القصب"، "قزحل"، "خربه السوده"، "حوض الفرهود"، "الحلموز"، "الغمطه"، "تلبیسه" و "رستن" بسته شده است.
پس از انهدام مواضع تروریست ها با حمله هوایی و پیشروی ارتش سوریه در شمال غرب حماه، شمارش معکوس برای نبرد جدید در شمال حمص آغاز شده است.
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها