کشته شدن 3 صهیونیست در قدس اشغالی

کشته شدن 3 صهیونیست در قدس اشغالی
سه شنبه 21 مهر 1394 - 18:26

3 صهیونیست روز سه شنبه در عملیات شهادت طلبانه اهالی قدس از پا درآمدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اذعان به کشته شدن این 3 نفر تأکید کرد که بیش از 30 نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال 6 نفر از زخمی ها وخیم است .
مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطرنشان کرد، این صهیونیست در 4 عملیات در قدس و تل آویو کشته و یا زخمی شدند، و نیروهای شهادت طلب به نام "فادی علیان" و "بلال غانم" به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شدند .
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز امروز اعلام کرد که 2 صهیونیست با تصادف عمدی و تیراندازی داخل یک اتوبوس در قدس کشته، و حداقل 17 تن دیگر زخمی شدند.
سایت های خبری صهیونیستی اعلام می کنند که یک فلسطینی با خودرو تعدادی از ساکنین شهرک صهیونیست نشین " ملاخی " را در غرب قدس زیرگرفت .
سایت صهیوینستی والا اعلام کرد : دو فلسطینی که داخل یک اتوبوس در قدس با چاقو و سلاح کمری به سوی اسرائیلی ها حمله کردند ، 22 و 24 ساله هستند .
برخی رسانه های صهیونیستی نیز اعلام کردند که 2 صهیوینست هم در منطقه رعنانا در شمال شرق تل آویو با سلاح سرد زخمی شدند؛ مدتی پیش نیز در همین منطقه یک مورد حمله با سلاح سرد گزارش شده بود .
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز در واکنش به حملات متقابل صهیونیست ها و فلسطینی ها به همدیگر نوشت : " روز وحشت در اسرائیل ... 4 مورد حمله فلسطینی ها به اسرائیلی ها در 2 ساعت."

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها