موشک‌باران متجاوزین در مارب با کاتیوشا + فیلم

جمعه 24 مهر 1394 - 19:54

یمن(العالم) - ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با کاتیوشا تجمع متجاوزین سعودی و مزدورانشان را در پادگان "صحن الجن شرقی" در استان "مارب" هدف قرار داده، و دهها تن از انان را از پا درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای مزبور حمله زمینی متجاوزین را در اطراف پادگان "کوفل" خنثی کرده، و خسارات مادی و تلفات جانی سنگینی به آنان وارد ساخته و شماری از خودروها و زره پوش های آنان را به آتش کشیدند.   
این در حالی است که عربستان نیروهای تقویتی، زره پوش ها و موشک های پیشرفته ای را به این پادگان منتقل کرده بود.
حمله هوایی عربستان به مناطق مسکونی در "الجنید" و "ذراح" در "ماویه" در استان "تعز" نیز به شهادت 11 عضو یک خانواده انجامید.
انبارهای سوخت و مرکز دفاع غیرنظامی فرودگاه بین المللی تعیز نیز توسط جنگنده های عربستان هدف قرار گرف که بر اثر آن چهار نفر کشته شدند. 
اهالی "التعزیه" با برپایی تحصن ضمن محکوم کردن جنایات سعودی علیه غیرنظامیان به ویژه کودکان و زنان، حمایتشان را از ارتش یمن و کمیته های مردمی برای بیرون راندن متجاوزین و مزدورانشان اعلام نمودند.
هواپیماهای سعودی تاسیسات دولتی را در منطقه "همدان" در شمال "صنعا"، منطقه الخوخه" در استان "الحدیده" و انبارهای غذا و جایگاه های سوخت در "تهامه" در استان "حجه" در شمال غرب یمن را هدف قرار دادند.  
 

پربیننده ترین خبرها