استاندار پیشینِ عدن: عربستان به دنبال ویرانی یمن است

استاندار پیشینِ عدن: عربستان به دنبال ویرانی یمن است
دوشنبه 11 آبان 1394 - 08:06

استاندار پیشین عدن، هشدار داد که عربستان و هم پیمانانش در تجاوز به یمن، زیرساخت های این کشور را نابود کرده و شهروندان را کشتند، و مجازات جمعی مردم این کشور را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دکتر "عبدالعزیز صالح بن حببتور" تاکید کرد که به خدمت گرفتن مزدورانِ بیگانه، بیش از پیش، به ویرانی یمن منجر خواهد شد.

استاندار پیشین عدن، به مزدوری گرفتنِ نیروهای متجاوزِ جنجاویدِ سودانی، عناصر شرکت بلک واترِ آمریکا و مهاجرانِ تروریست از ترکیه برای چیرگی بر عدن را راه حل هایی دروغین و خیالی ارزیابی کرد که نتیجۀ آن ویرانی تمام یمن خواهد بود.

به نوشتۀ وبگاهِ یمنی پرس، بن حبتور با بیان این که عدن، زیر سایۀ گروهک های شبه نظامی و گروه های تکفیری قرار گرفته است، هشدار داد که القاعده و داعش، اگر جای پایی در عدن محکم کنند، این شهر را جز با هزینه ای گزاف، ترک نخواهند کرد.

استاندار پیشین عدن، همچنین اظهار داشت: عربستان و هم پیمانانش، یمن را با خشونتی بی امان، از زمین و هوا و دریا هدف قرار می دهند و با محاصرۀ سرتاسری یمن و جلوگیری از ورود مواد غذایی و دارو و سوخت، مجازاتی جمعی را بر مردم این کشور تحمیل کرده است.

26

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها