شهادت دو فلسطینی در الخلیل

شهادت دو فلسطینی در الخلیل
جمعه 20 آذر 1394 - 18:28

نظامیان صهیونیست یک شهروند سالخورده و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد یک جوان فلسطینی به نام  "عدی جهاد ارشید" ( 22 ساله) روز جمعه پس از اصابت گلوله به ناحیه سنیه اش در درگیریهای منطقه راس الجوره واقع در شمال الخلیل به شهادت رسید.

این جوان برادر دانیا دختر جوانی است که نیروهای اشغالگر صهیونیستی وی را در 25 اکتبر گذشته به ادعای تلاش برای چاقو زدن به یکی از اشغالگران؛ به شهادت رساندند.

ظهر امروز نیز یک شهروند سالخورده فلسطینی در اثر تیراندازی نیروهای اشغالگر متمرکز شده در تقاطع حلحول واقع در شمال الخلیل به بهانه تلاش برای زیر گرفتن گروهی از سربازان فلسطینی به شهادت رسید.

پایگاه صهیونیستی " والا" نیز با اشاره به عدم هرگونه جراحت در سربازان صهیونیستی ، ادعا کرد این فرد سالخورده در صدد زیر گرفتن گروهی از سربازان صهیونیستی بود. 

شاهدان عینی اعلام کردند نیروهای اشغالگر دهها گلوله به این خودرویی که در تقاطعی به سمت  منطقه سعیر توقف کرده بود ، شلیک کردند .

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفت : " عیسی ابراهیم الحروب"  57 ساله از منطقه دیر سامت بخش دورا بود،  و در راه  بازگشت به منزلش به شهادت رسید.

همه ساکنان منطقه الشیوخ از این مسیر عبور می کنند.

یک جوان فلسطینی نیز ظهر امروز به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر صهیونیستی در ایست و بازرسی الجلمه واقع در شمال جنین در شمال کرانه باختری اشغالی زخمی شد.

پربیننده ترین خبرها