تشکیلات خودگردان تاکید کرد:

ضربه نتانیاهو به دولت آمریکا

ضربه نتانیاهو به دولت آمریکا
شنبه 31 ارديبهشت 1390 - 11:25

سخنگوي تشکيلات خودگردان مخالفت نتانياهو نخست وزير رژيم اشغالگر با تشکيل کشور مستقل فلسطين را ضربه اي از سوي اين رژيم به دولت اوباما توصيف کرد.

" نبيل ابوردينه " روز شنبه در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: اين موضع گيري اسراييل ضربه اي به اوباما است که دولت آمريکا را به چالش مي کشد؛ به همين سبب دولت آمريکا بايد موضعي روشن در قبال اين مساله اتخاذ کند.

" عبدالجابر الفقهاء" نماينده حماس در مجلس قانونگذاري فلسطين نيز به شبکه العالم گفت: اوباما به ما نگفت که چگونه مي خواهد کشور فلسطيني را که در نظر دارد،  تشکيل دهد.

الفقهاء افزود: اوباما  با قاطعيت از مخالفت با درخواست به رسميت شناختن کشور مستقل فلسطين از شوراي امنيت در سپتامبر آينده سخن مي گويد، اما در مقابل نمي گويد که چگونه مي خواهد اسراييل را تحت فشار قرار دهد، البته اگر واقعا بخواهد چنين فشاري اعمال کند.

" حلمي الاعرج " نويسنده و تحليلگر سياسي فلسطيني نيز به شبکه العالم گفت: ملت فلسطين در اين مرحله بايد به گزينه هاي خود از جمله درخواست به رسميت شناختن کشور مستقل فلسطين از شوراي امنيت، و مجمع عمومي سازمان ملل باز گردد، و به وضع داخلي سامان دهد و مفاد توافقنامه آشتي را به سرعت اجرا کند.



پربیننده ترین خبرها