"کودک مسی" در افغانستان پیدا شد ! + عکس

پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 - 17:57

جستجوی کاربران شبکه‌های اجتماعی برای یافتن کودکی که "مسی" ستاره فوتبال آرژانتین به دنبال او بود، سرانجام در افغانستان به نتیجه رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این کودک 5 ساله افغان که "مرتضی احمدی" نام دارد، از دوست داران "لیونل مسی" ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین و تیم بارسلونای اسپانیا است.
ماجرای جنجالی این کودک زمانی آغاز شد که عکسی بی نام و نشان از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، درحالی که پشت به دوربین پیراهنی ساخته شده از کیسه پلاستیکی با نام مسی به تن کرده بود.
"عریف احمدی" پدر مرتضی به شبکه "سی ان ان" گفت که پسرش علاقه بسیاری به مسی دارد.
وی اظهار داشت که در مزرعه‌ای در جنوب غربی کابل زندگی می کند.
عریف احمدی درباره دلیل اقدام پسرش در پوشیدن لباس پلاستیکی مسی، اظهار داشت: پسرم از من خواست برای او پیراهن مسی را بخرم، ولی من به او گفتم که ما در روستایی فقیر و دور از شهر زندگی می‌کنیم و نمی‌توانم برایش آن پیراهن را بخرم. وی چند روز گریه کرد و بهانه گرفت تا اینکه برادرش همایون برای خوشحال کردن مرتضی با کمک خودش پیراهنی را با کیسۀ پلاستیکی شبیه پیراهن تیم بارسلون درست کرد.
احمدی اظهار داشت: پس از پوشیدن آن پیراهن گریه‌اش متوقف شد، همایون هم عکسهایی را از خوشحالی مرتضی با پیراهن ساخته شده از کیسه پلاستیکی در صفحه فیسبوک خود قرار داد.
مسی تا پیش از یافته شدن این کودک، با درخواست برای جستجو به دنبال او قول داده بود که آن کودک را غافلگیر خواهد کرد.
امروز این کودک 5 ساله افغان به یکی از افراد مشهور روستای خود تبدیل شده است.
پیش از این گزارشی از یک کودک دیگر در شهر دهوک عراق از طریق یکی از شبکه‌های تلویزیونی کرد زبان این کشور منتشر شده بود که در آن ادعا کرده بود همان کودکی است که مسی به دنبال او می گردد. اما این کودک پس از مدتی به نادرست بودن داستان خود اعتراف کرد.

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها