اهالی نبل و الزهراء دربارۀ العالم چه می گویند؟ + ویدیو

جمعه 16 بهمن 1394 - 22:09

اهالی شهرهای نبل و الزهراء در حومه شمالی شهر حلب از شبکه خبری العالم به علت پوشش اخبار سوریه و حمایت از مظلومیت آنها در دوران محاصره تشکر کردند.

گروه های تروریستی از سه و نیم سال پیش شهرهای نبل و الزهراء استان حلب را محاصره کرده بودند که این محاصره سرانجام شکسته شد .
یکی از ساکنین نبل و الزهراء روز جمعه به خبرنگار العالم گفت: من به نیابت از ساکنین نبل و الزهراء از شبکه العالم به علت انعکاس اوضاع و واقعیت های این دو شهر در دوران محاصرۀ ظالمانه و چند ساله تشکر می کنم .
یک شهروند دیگر اظهار داشت: ما از شبکه العالم به علت پوشش خبری مستمر و خستگی ناپذیر اوضاع سوریه خصوصاً اوضاع نبل و الزهراء سپاسگزاریم.
شهروندی دیگر اظهار داشت: مردم سوریه از رسانه های کشورهای حامی مقاومت خصوصاً شبکه العالم به علت انعکاس اخبار محاصره غیرانسانی نبل و الزهراء قدردانی می کنند.
یکی دیگر از ساکنین نبل و الزهراء گفت : شبکه العالم پیوسته اخبار سوریه و پایداری ساکنین نبل و الزهراء را پوشش می داد، و شایسته تقدیر است.
خبرنگار شبکه العالم از نبل و الزهراء گزارش داد: اولین کاروان کمک های بشردوستانه دولت پس از شکسته شدن محاصره نبل و الزهراء از طریق جمعیت هلال احمر وارد این دو شهر شد .  
این کاروان شامل سوخت هائی همچون گاز و نفت سیاه و مواد غذائی و مقدار زیادی دارو و واکسن است .
اعضای زخمی کمیته های مردمی و شهروندان زخمی با آمبولانس به بیمارستان های شهر حلب منتقل شدند.
ارتش سوریه روز چهارشنبه با کمک متحدانش محاصره نبل و الزهراء را شکست، و توانست گروه های تروریستی را از این دو شهر دور کند و وارد این شهرها شود.  
 

پربیننده ترین خبرها