با تلاش دولت سوریه؛

آب و برق حلب وصل شد + فیلم

شنبه 22 اسفند 1394 - 17:02

حلب، (العالم)- با تلاش بی وقفه دولت سوریه در مرمت تاسیسات برق و آب شهر حلب که به دست گروه های تروریستی به شدت خسارت دیده بود، اهالی این شهر پس از 4 ماه بحران بار دیگر از نعمت آب و برق برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار العالم از حلب، اهالی شهر حلب که از چهار ماه پیش به علت جنایات عمدی گروه های تروریستی از نعمت برق و آب آشامیدنی سالم محروم شده بودند، با تلاش دستگاه های دولتی در مرمت تاسیسات برق و برطرف ساختن مشکل پمپ های ایستگاه آب سلیمان الحلبی، باردیگر از این دو نعمت حیاتی برخوردار شدند.

دستگاه های دولتی ذی ربط در شهر حلب پس از برقراری جریان برق مراکز خدماتی مانند درمانگاه ها و مراکز ارتباطی شهر حلب، کمیته عملیاتی ویژه ای برای برقراری جریان برق سراسر شهر حلب تشکیل داده اند.

"ربیع کله وندی" خبرنگار العالم در حلب گفت: اینک کارگاه های تخصصی وزارت نیرو در حال پی گیری و انجام اقدامات لازم برای تامین برق سایر مشترک ها هستند و به زودی همه‌ی خسارت های وارده به تاسیسات آب و برق حلب برطرف خواهد شد.

وی گفت با برقراری مجدد جریان برق در شهر حلب، پمپ های ایستگاه آب منطقه سلیمان الحلبی شروع به کار کرد و به این طریق اهالی حلب پس از چند ماه مشکل، از نعمت آب نیز برخوردار شدند.

7- 213

پربیننده ترین خبرها