درگیری شدید نیروهای عراقی با داعش نزدیک موصل

درگیری شدید نیروهای عراقی با داعش نزدیک موصل
جمعه 6 فروردين 1395 - 17:59

موصل، العالم- گزارش‌ها از درگیری شدید میان نیروهای عراقی و عناصر مسلح داعش در ورودی روستای " مهانه " در منطقه مخمور در جنوب استان نینوا حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار العالم از موصل، جنگنده های ارتش عراق با حمله به مواضع داعش در منطقه البشیر درجنوب کرکوک، همه عناصر این گروه را به قتل رساندند.

درهمین ارتباط، ستاد اطلاع رسانی جنگ وابسته به ارتش عراق روز جمعه از کشته و زخمی شدن ده ها تن از نیروهای گردان زرهی وابسته به داعش درحمله جنگنده های ارتش عراق نزدیک کارگاه "البان" موصل خبر داد.

سومریه نیوز با انتشار بیانیه ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق نوشت: خلبانان نیروی هوایی ارتش عراق با کمک گرفتن از سرویس های اطلاعات ملی، حملات هوایی دقیقی را اجرا کردند که بر اثر آن ده ها تن از تروریست های داعش به قتل رسیدند و خودروهای زرهی و سلاح های سنگین و متوسط وابسته به گردان زرهی داعش نزدیک کارگاه "البان" در داخل جنگل ها منهدم شد.

"نوفل حمادی السلطان" استاندار نینوا دیروز (پنج شنبه) از آزادسازی چهار روستا از توابع مخمور در جنوب استان موصل درچارچوب اولین مرحله از عملیات آزادسازی این استان خبر داده بود.

وی گفت که هدف از این عملیات بستن راه های ارتباطی کمک به داعش در اطراف منطقه مخمور است.

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق از شروع اولین مرحله از عملیات آزادسازی استان نینوا با آزادی چند روستا و برافراشته شدن پرچم عراق دراین مناطق خبر داد.

7- 215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها