انتقاد عمار حکیم از تغییرات العبادی در کابینه

انتقاد عمار حکیم از تغییرات العبادی در کابینه
يکشنبه 15 فروردين 1395 - 09:38

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، تغییر ترکیب دولت را اقدامی ناقص خواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز، عمار حکیم دیروز (شنبه) در کنفرانسی خبری در بغداد پایتخت عراق اعلام کرد : تغییراتی که حیدر العبادی نخست وزیر در ترکیب دولت خود ایجاد کرده، ناقص است .
حکیم افزود: مجلس نمایندگان و احزاب و تشکّل های سیاسی از تغییر ترکیب دولت ناراضی هستند و اشکالات و ایرادات زیادی به تغییر کابینه دارند . 
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق بر لزوم اصلاح همه جانبه و کامل تأکید کرد و گفت: دولتی با وزرای فاسد یا ناکارآمد پذیرفتنی نیست زیرا عراق هم اکنون گرفتار بحران های بزرگی است که باید در اداره امور کشور سنجیده گام برداشت.
حکیم با تأکید بر لزوم نقش آفرینی مجلس نمایندگان در حل مشکلات ملت و کشور، اعلام کرد: مجلس اعلای اسلامی به تلاش خود برای تقویت نقش مجلس نمایندگان برای ایجاد اصلاحات ادامه خواهد داد.
حیدر العبادی روز 31 مارس در مجلس نمایندگان ترکیب جدید دولت خود را اعلام کرد و سلیم الجبوری رئیس مجلس نیز مدتی 10 روزه را برای بررسی وزرای پیشنهادی تعیین کرده است.
مجلس اعلای اسلامی عراق یکی از بزرگترین تشکّل های سیاسی است که زیرمجموعه ائتلاف ملی می باشد ائتلافی که شامل اکثر احزاب و تشکّل های شیعی این کشور می شود.
214-8
 

پربیننده ترین خبرها