توهین عربستان به عراقی‌ها به‌خاطر انتخاب ورزشگاه‌های ایران

توهین عربستان به عراقی‌ها به‌خاطر انتخاب ورزشگاه‌های ایران
شنبه 28 فروردين 1395 - 21:29

فدراسیون فوتبال عراق امروز شنبه از فدراسیون فوتبال عربستان خواست که به علت توهین رسانه‌های سعودی به مسئولان ورزشی و ورزشکاران عراقی عذرخواهی کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که از فدراسیون فوتبال عربستان به مراجع ذیربط شکایت خواهد کرد و استادیوم های ایران را برای مشارکت در بازی های مقدماتی مسابقات جام جهانی سال 2018 انتخاب کرده است.
سایت "اتجاه پرس" به نقل از بیانیه فدراسیون فوتبال عراق نوشت: رسانه های عربستان به مسئولان فدراسیون فوتبال و ورزشکاران عراق علناً توهین و فحاشی می کنند که این امر توهین به همه عراقی ها محسوب می شود و فدراسیون فوتبال سعودی باید توهین کنندگان را شناسایی کند و تحت پیگرد قرار دهد.
این فدراسیون در بیانیه خود افزود: فدراسیون فوتبال عراق با استناد به قانون رسانه های ورزشی که توهین و فحاشی علنی را جُرم می داند، از فدراسیون فوتبال عربستان شکایت خواهد کرد. توهین رسانه های عربستان به مسئولان ورزشی و ورزشکاران عراقی به این علت است که عراق استادیوم های ایران را به عنوان محل بازی های مقدماتی تیم ملی فوتبال خود انتخاب کرده است، زیرا دست های پنهان مانع برگزاری این بازی ها در استادیوم های عراق شده است. 
رسانه های عربستان روز جمعه گذشته از فدراسیون فوتبال عراق به علت انتخاب استادیوم های ایران برای مشارکت در بازی های مقدماتی مسابقات جام جهانی فوتبال سال 2018 انتقاد و ورزشکاران عراقی را به تمسخر گرفته بودند.
وزارت جوانان و ورزش عراق روز پنجشنبه هفته گذشته انتخاب استادیوم های ایران برای برگزاری بازی های مقدماتی مسابقات جام جهانی 2018 را اقدامی درست خوانده بود.

7- 214
 

پربیننده ترین خبرها