رویارویی هوایی روسیه و اسرائیل نتانیاهو را به مسکو کشاند!

رویارویی هوایی روسیه و اسرائیل نتانیاهو را به مسکو کشاند!
جمعه 3 ارديبهشت 1395 - 17:46

العالم - روزنامه يديعوت آحارونوت چاپ فلسطين اشغالي روز جمعه اعلام کرد نيروهاي روسي مستقر در سوريه دست کم دو بار به جنگنده هاي اسرائيلي تيراندازي کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شلیک به جنگنده های رژیم صهیونیستی مسئله اي بود که بنيامين نتانياهو، نخست وزير این رژيم را بر آن داشت تا به منظور تقويت هماهنگي نظامي با روسيه، روز پنجشنبه به اين کشور سفر کند.

خبرگزاري رويترز تأکید کرد که اين روزنامه اسرائيلي به محل، تاريخ و همچنين نوع جنگنده هايي که هدف شليک نيروهاي روسي قرار گرفته اند، هيچ اشاره اي نکرد.

همچنين شبکه تلويزيوني اسرائيلي « کانال 10 » اعلام کرد يک فروند هواپيماي روسي در سواحل سوريه به يک فروند هواپيماي اسرائيلي نزديک شد.

سخنگوي ارتش اسرائيل از اظهار نظر درباره اين موضوع خودداري کرد و سرويس مطبوعاتي نخست وزيررژیم اشغالگر قدس و همچنين سفارت روسيه در فلسطين اشغالي نيز درزمان حاضر واکنشي به اين خبر نشان نداده اند.

درهمین حال منابع خبری از مقام های کاخ کرملین نقل کردند که هیچگونه حمله ای از جانب نیروهای روسی به هواپیماهای اسرائیلی روی نداده است و خبر درباره مذاکرات پوتین و نتانیاهو دراین زمینه صحت ندارد.

نتانياهو روز پنجشنبه به مسکو سفر کرد و در ديدار با ولاديمير پوتين، رئيس جمهوری روسيه گفت « تنها با يک هدف، يعني تقويت هماهنگي امنيتي با روسيه به منظور پيشگيري از وقوع حوادث، سوء تفاهم ها و رويارويي هاي بي فايده » به روسيه آمده است.

9

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها