نماينده حزب الله فاش کرد:

تحرکات منطقه اي و بين المللي عليه لبنان

تحرکات منطقه اي و بين المللي عليه لبنان
يکشنبه 1 خرداد 1390 - 12:01

نماينده حزب الله در پارلمان لبنان از تحرکات منطقه اي و بين المللي گسترده براي آشفته سازي کشور، مهار دستاوردهاي ملت لبنان و مصادره آمال و آرمان هاي مردم پرده برداشت.

به گزارش روز يکشنبه پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم، محمد رعد با تاکيد بر اين که اينگونه اقدامات هرگز نخواهد توانست ما را از پيگيري مسايل با نگاهي استراتژيک و فراگير باز دارد؛ خاطرنشان کرد: مقابله با سياست هاي سلطه جويانه آمريکا مقاومت را از وظايف آن در قبال ملت و دفاع از منافع داخلي و ملي باز نمي دارد.
رعد تشکيل کشوري قدرتمند و توانا با حاکميت قانون، رعايت منافع عمومي و حفظ حقوق ملت، توسعه متوازن، پاسداري از تماميت ارضي کشور و دفاع از کرامت شهروندان را از آمارمان هاي ملت لبنان برشمرد.
وي در همين راستا تاکيد کرد که هوشياري دايمي در قبال تحرکات دشمن صهيونيستي مانع تامين مقتضيات تقويت پايداري ملت و ارايه خدمات شايسته به مردم لبنان نمي شود.
نماينده حزب الله در پارلمان لبنان با اشاره به تلاش هاي گسترده براي تسريع در تشکيل دولت و رصد تحرکات اتاق هاي عمليات دشمنان تاکيد کرد که حزب الله وظايف خود را در زمينه دفاع از ملت لبنان و پيشبرد امور کشور، با مسووليت پذيري و جديت و بطور منسجم در همه عرصه ها به انجام خواهد رساند. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها