اسلامگرایی به شیوۀ رئیس‌جمهور ترکیه؛

ویدیو: عروس ناشناس و بوسۀ غیرمنتظرۀ اردوغان!

يکشنبه 3 مرداد 1395 - 21:17

کاربران شبکه‌های اجتماعی به تازگی با انتشار ویدیویی عجیب از رئیس جمهور ترکیه، تأکید کرده اند که این ویدیو ادعاهای وی در خصوص اسلامگرایی و حمایت از جریانهای سلفی را زیر سؤال می برد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رجب طیب اردوغان در این ویدیو که ظاهرا پس از سرکوب کودتای نافرجام اخیر در این کشور منتشر شده است، یک عروس و داماد غریبه را به حضور پذیرفته و در اقدامی عجیب با عروس دست می دهد و روبوسی می کند .

به گفته کاربران شبکه های اجتماعی اردوغان، این عروس و داماد را که برای جشن گرفتن عروسی خود به محل تحصن مردمی علیه کودتا در مقابل کاخ ریاست جمهوری آمده بودند، به داخل کاخ فرا خواند و به طور غیر منتظره، با آن دو روبوسی کرد و هدیه ای هم به عروس داد!

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با انتقاد شدید از اردوغان، این اقدام او را برخلاف ادعاهایش مبنی بر اسلامگرایی و حمایت از جریانهای اسلامگرا و سلفی در دیگر کشورهای اسلامی دانستند.

این اقدام اردوغان در حالی صورت گرفت که "یوسف قرضاوی" مفتی قطری مصری و رئیس مرکز موسوم به اتحایه جهانی علمای مسلمان که مقر آن در قطر قرار دارد، پس از کودتای نافرجام اخیر، در نامه‌ای به رئیس جمهور ترکیه ادعا کرده بود: "خداوند و فرشتگان و مومنان صالح رجب طیب اردوغان را کمک می‌کنند .. استانبول پایتخت خلافت اسلامی و در واقع پایتختی برای هر فعالیت اسلامی در جهان عرب و غرب است."!!

برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید)

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها