گاف رابط منافقین در ماجرای اعدام تروریست‌ها

گاف رابط منافقین در ماجرای اعدام تروریست‌ها
سه شنبه 19 مرداد 1395 - 14:10

گروهک تروریستی منافقین به ارتباط این گروهک جنایتکار با تروریست‌های اعدامی گروهک موسوم به "توحید و جهاد" اذعان کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "دیده‌بان"، موسی افشار (رابط منافقین با رسانه‌های عربی) این موضوع را در مصاحبه‌ای با بخش اردو زبان سایت سعودی "العربیه" فاش کرد، که برخی روزنامه‌های اردو زبان هند نیز عیناً آن را بازنشر داده‌اند.
هفته گذشته خبر اعدام عناصر گروهک تروریستی "توحید و جهاد" فضای رسانه‌های‌ داخلی و حجم گسترده‌ای از شبکه رسانه‌ای ضدانقلاب را به خود اختصاص داد، به صورتیکه خبرسازی دربارۀ این موضوع همچنان ادامه دارد.
اما در این بین منافقین سعی کردند سایت‌های همسوی خود مانند "هرانا" را به عنوان مرجع اطلاع رسانی برای این مسئله مطرح کنند.
البته اعضای این گروهک، پای خود را فراتر گذاشته و در اقدامی قابل تأمل عناصر اعدام شده توحید و جهاد را اعضای خود معرفی کردند.
این اقدام در ترجمه مصاحبه موسی افشار(رابط منافقین با رسانه‌های عربی) آن هم در بخش اردو زبان سایت سعودی العربیه صورت گرفته است، که برخی روزنامه‌های اردوزبان هند نیز عیناً آن را بازنشر می دهند.

موسی افشار که در این مصاحبه عضو شورای ملی مقاومت معرفی می شود، صراحتا مدعی می شود که 21 نفر عضو اعدام شده توحید و جهاد ازاعضای سنی مذهب منافقین بوده‌اند.

نکته دیگری که در این مصاحبه وجود دارد، اشاره به شهرام احمدی (عنصر معدوم و رابط با رسانه‌های ضد انقلاب) بعنوان یک عالم دینی سنی است!
اگرچه این ادعای منافقین مضحک، خنده دار و یک گاف فاحش به نظر می رسد، اما نباید فراموش کنیم که چندسال پیش سرویس جاسوسی عربستان برای تقویت گروهک‌های تروریستی اطراف ایران، نشستی مشترک میان منافقین و وی جهت تقویت ماهیت تشکیلاتی آنها در قطر صورت داد؛ اگرچه این نشست‌ها حاصلی برای آل‌سعود نداشت، اما به ارتباط دیرینه منافقین با چنین گروهک‌هایی اشاره دارد.
البته طبیعی است که اعدام تروریست‌ها در ایران به مثابۀ حذف بخشی از پازل تخاصم مثلث آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی؛ با ابراز همدردی همۀ گروهک‌های تروریستی از جمله منافقین همراه شود، تا جایی‌که صراحتا اعلام کنند که اعضای خودشان در ایران حذف شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها