درهای جهنم به روی تروریست‌ها در حلب گشوده شد +ویدیو

پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 - 20:34

سوریه (العالم) – ارتش سوریه و هم پیمانانش چند خودروی گروه های تروریستی را اطراف روستای "زردنه" در حومه "ادلب" و 3 ستون خودروهای این گروهها در غرب "حلب" منهدم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ "العالم"، منابع نظامی سوری روز پنجشنبه اعلام کردند ارتش این کشور و هم پیمانانش 70 تروریست را در منطقه دانشکده های نظامی واقع در جنوب حلب از پا درآورده و یک دستگاه تانک، دو موشک انداز و 3 عراده توپ را منهدم کردند.
همچنین نیروی هوایی سوریه در 24 ساعت گذشته بیشتر از 70 سورتی پرواز علیه مواضع تروریست ها در حلب انجام داد.    
صدای توپخانه در واقع ساعت صفر ارتش سوریه و هم پیمانانش برای آزاد سازی دانشکده های مزبور، به دست گرفتن زمام امور در جنوب و شرق حلب و انتقال از مرحله دفاع به مرحله هجوم بود.   
منابع مزبور گفتند که عملیات علیه دانشکده های توپخانه و فنی هوایی درهای جهنم را به روی گروه های تکفیری گشود و به درگیری های شدیدی انجامید که در جریان آن این گروه ها در برابر ضربات ارتش و هم پیمانانش خرد شدند.   
ارتش و هم پیمانانش توانستند وارد دانشکده فنی هوایی در "الراموسه" شده و در شمال این دانشکده مستقر شوند.
هواپیماهای جنگی و توپخانه ارتش سوریه نیز مواضع تکفیری ها در دانشکده های ارتش را هدف قرار دادند.
پیشروی محسوس ارتش سوریه و هم پیمانانش در محور دانشکده های ارتش در آزادی بیشتر از 50 درصد این دو دانشکده پس از درگیری شدید با گروه های تکفیری، گلوله باران توپخانه ای، حمله هوایی و موشک باران نمود یافت، و این نیروها توانستند تروریست های مسلح را از الراموسه دور کنند.   
ارتش و هم پیمانانش همچنین با حمله شدید به تکفیری ها از طرف "ارض الجبس" به طرف محور "1070 دستگاه" بخش عمده این منطقه را آزاد کرده، و زمینه را برای پیشروی به طرف مدرسه "الحکمه" و تپه های اطراف آن، تامین امنیت محله "الحمدانیه" و منطقه "3000 شقه" که در معرض گلوله باران "جیش الفتح" قرار دارد، هموار ساختند.
206
 

پربیننده ترین خبرها