گزارش خبرنگار العالم از پیشروی ارتش سوریه در حلب+فیلم

دوشنبه 15 شهريور 1395 - 18:44

حلب (العالم)- نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان، دانشکده‌های نظامی جنوب حلب را به طور کامل آزاد و محاصره تروریست‌ها را در شرق حلب تقویت کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در حلب، نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های هم پیمان پس از درگیری های شدید توانستند دانشکده های نظامی جنوب حلب را به طور کامل از تروریست های مسلح بازپس گیرند و ضمن تقویت محاصره تروریست ها در شرق حلب، برای آزادسازی محله الراموسه در جنوب غربی حلب آماده شوند.

بر اساس این گزارش، در این درگیری‌ها که به آزادسازی دانشکده های نظامی در جنوب حلب منجر شد، شماری از عناصر تروریستی وابسته به جیش الفتح، کشته و زخمی شدند.

یک سرباز سوری به ربیع کله‌وندی خبرنگار شبکه العالم گفت: نیروهای ارتش سوریه پس از آن که دانشکده تسلیح را در کنترل کامل خود گرفتند و تروریست‌ها را از آن دور کردند به پاکسازی دانشکده توپخانه از وجود تروریست ها پرداختند تا سیطره کامل خود را بر آن اعلام کنند.

آتشباری شدید برای بازپس گیری دانشکده ها

بر اساس این گزارش نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان، با استفاده از آتشباری شدید به طرف دانشکده های نظامی پیشروی و پس از درگیری مستقیم با تروریست ها، این عناصر را از دانشکده ها دور کردند که درنتیجه آن گروهی از تروریست ها به روستاهای مجاور و گروهی نیز به مناطق شرقی حلب متواری شدند.

یکی دیگر از سربازان سوری در گفت وگو با خبرنگار العالم با اشاره به این که به دنبال عملیات اخیر ارتش سوریه، مسیر امداد رسانی تروریست‌ها در جنوب و شرق حومه شهر حلب قطع شد، گفت: عملیات نظامی ارتش تا آزادسازی همه مناطق از دست تروریست ها و رسیدن به منطقه الراموسه ادامه دارد.

تدارک ارتش سوریه برای بازپس‌گیری الراموسه

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که به این پیروزی، نیروهای ارتش سوریه، تروریست‌های مستقر در مناطق شرقی شهر حلب را بار دیگر در محاصره خود قرار داده اند و برای آزادسازی منطقه الراموسه آماده شده اند.

213-9

پربیننده ترین خبرها