قاتلان حجاج، تمبر "حج، پیام آور صلح" چاپ کردند!

قاتلان حجاج، تمبر
پنج‌شنبه 18 شهريور 1395 - 23:03

در حالی که جهان اسلام در اولین سالگرد فاجعه منا که منجر به شهادت بیش از هفت هزار حاجی در سرزمین وحی به سوگ نشسته اند، شرکت پست عربستان سعودی اقدام به انتشار تمبرهایی به مناسبت موسم حج امسال تحت عنوان "حج، پیام صلح" کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، انتشار این تمبر جدید در حالی است که در سالهای اخیر و در سایه سیاست های رژیم آل سعود و سوء مدیریت حج در زمینه تأمین امنیت حجاج، این مراسم مقدس به پیام آور مرگ برای بسیاری از حجاجی تبدیل شده است که برای انجام این فریضه الهی از سراسر جهان عازم سرزمین وحی می شوند.
بارزترین کوتاهی و سوء مدیریت حج توسط رژیم آل سعود در سالهای اخیر، در موسم حج سال گذشته اتفاق افتاد به طوری که رکورد جدیدی در زمینه شمار قربانیان بی کفایتی آل سعود برجای ماند. در ابتدا سقوط جرثقیل در مسجد الحرام 108 قربانی و 238 زخمی برجای گذاشت. پس از آن در فاجعه منا که روز عید قربان سال گذشته اتفاق افتادند بیش از هفت هزار حاجی از کشورهای مختلف از جمله 464 شهروند ایرانی شهید شدند.
بر این بی کفایتی ها باید جنایات رژیم آل سعود علیه شهروندان بی دفاع یمن در تجاوز 18 ماهه علیه این کشور، و همچنین کمک به گروههای تروریستی در عراق و سوریه را افزود، که باعث جان باختن هزاران نفر شده است.
216 

پربیننده ترین خبرها