حمله ارتش سوریه به تروریستهای "اسرائیلی" +ویدیو

دوشنبه 17 آبان 1395 - 15:22

سوریه (العالم) ـ ارتش سوریه و هم پیمانانش تحرکات تروریست های وابسته به رژیم صهیونیستی را برای پیشروی به سوی یکی از پایگاه های نظامی، از سمت جنوب غربی پل "خربه غزاله" در حومه شرقی درعا دفع کردند.

حسام زیدان خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه از سوریه گزارش داد، جبهه جنوب سوریه به دلیل برخورداری تروریست های مسلح از حمایت رژیم صهیونیستی و اردن، دست خوش تحولات میدانی متعددی است.
در جدیدترین تحولات میدانی، ارتش سوریه تحرکات گروه های مسلح تحت حمایت رژیم صهیونیستی و اردن را برای نفوذ به یکی از پایگاه نظامی ارتش، از سمت جنوب غرب پل "خربه غزاله" در حومه شرقی درعا دفع کرد؛ دراین درگیری ها تعدادی از تروریست ها کشته یا زخمی شدند.
در محله های مختلف درعا نیز عملیات با همان شدت ادامه دارد، و ارتش سوریه مقر فرماندهی تروریست ها را در غرب اردوگاه آوارگان منهدم کرد.

همچنین با حمله ارتش سوریه به محل تجمع تروریست ها در محله "طریق السد" نزدیک ساختمان "الکتاکیت" در درعا البلد، تعدادی از آنها کشته یا مجروح شدند و یک دستگاه خودرو و یک قبضه خمپاره انداز تروریست ها نیز در شمال غرب پل "الغار الغربیه" در حومه شرقی درعا منهدم شد.

به گفته یک منبع آگاه نظامی، ارتش سوریه همچنان در حال تنگ تر کردن عرصه بر گروه های مسلحی است که از سوی مرزهای اردن حمایت می شوند.
خبرنگار العالم گفت، مهمترین ویژگی عملیات ارتش سوریه در درعا و حومه آن در جنوب سوریه، درگیری با گروه های مسلح وابسته به رژیم صهیونیستی و گروه های مسلح مورد حمایت اتاق عملیات "موک" در اردن است.
208 ـ 211

پربیننده ترین خبرها