عراقیها خطوط امداد داعش ازسوریه را قطع می کنند+ویدیو

شنبه 22 آبان 1395 - 16:43

غرب تلعفر (العالم)- خبرنگار العالم در عراق گزارش داد که ارتش و نیروهای بسیج مردمی این کشور در ادامه نبرد با داعش برای آزاد سازی موصل، در تلاش برای سیطره بر راه اتباطی تروریست ها میان سوریه و عراق هستند تا خطوط امداد داعش از سوریه را به طور کامل قطع کنند.

"جودت عساف" خبرنگار شبکه العالم از محور غربی تلعفر گزارش داد: نیروهای عراقی در چارچوب عملیات "نینوا ما آمدیم" که با هدف آزادسازی شهر موصل ( مرکز استان نینوا) انجام می شود، به منظور قطع راه ارتباطی تروریست ها در مرز سوریه با عراق و همچنین آزاد سازی چهار روستا در این محور در حال پیشروی هستند.

جودت افزود: نیروهای عراقی به ویژه تیپ چهارم و 21 به فرماندهی "خضیر مطروحی" همراه با نیروهای سپاه بدر در انتظار دستور برای پیشروی به سوی این چهار روستا هستند.
این نیروها با تجمع در منطقه غرغره در انتظار آغاز عملیات به سر می برند.

وی گفت: آزاد سازی این روستاها دشوار خواهد بود چرا که نیروهای عراقی باید غیرنظامیان را به مکانی امن منتقل کنند. بنا به اطلاعات دریافتی تروریست های داعش از این منطقه گریخته اند.

به گزارش خبرنگار العالم، پیشروی نیروهای عراقی با احاطه کردن منطقه از سه محورآغاز و قطع راه ارتباطی بین سوریه و عراق در این مرحله به طور کامل انجام خواهد شد و سپس به بزرگراه بین شهرهای حضر و تلعفر که حدود هفت کیلومتر با آن فاصله دارد، می رسند.
هادی العامری دبیر کل سازمان بدر پیشتر اعلام کرده بود که نیروهای بسیج مردمی در مرحله آتی عملیات آزاد سازی نینوا قصد دارند شهر "حضر" و منطقه "تل عبطه" در غرب استان نینوا را آزاد کنند.

211

پربیننده ترین خبرها