نتانیاهو: بیشتر کشورهای عربی دشمن مانیستند

نتانیاهو: بیشتر کشورهای عربی دشمن مانیستند
پنج‌شنبه 4 آذر 1395 - 14:30

نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: روابط "اسرائیل " با جهان عرب در حال تغییر است و کشورهای عربی زیادی از دشمن شمردن اسرائیل دست برداشته اند.

العالم- فلسطین

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از برخی کشورهای عربی به خاطر تغییر سیاست هایشان نسبت به این رژیم قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه سوریا الان ، نتانیاهو گفت: برخی کشورها برای برخورد با تروریسم از این رژیم  مشاوره می خواهند و رایزنی می کنند.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: رابطه رژیم صهیونیستی با دنیای عرب تغییر یافته و کشورهای عربی زیادی از دشمن شمردن این رژیم دست برداشته اند.

وی افزود: برخی کشورها، اسرائیل را در مبارزه با تندروها هم پیمان می شمرند.

وی افزود: برخی از این کشورها از اسرائیل تکنولوژی های جدیدی می خرند و در مبارزه با تروریسم با این رژیم رایزنی می کنند.

نتانیاهو در سخنرانی در کنفرانس دیپلماتها  که روزنامه "جروزالیم پست " روز چهارشنبه آن را در یکی از هتل های قدس برگزار کرد، افزود: اسرائیل برای صلح دستان خود را دراز کرده و کشورهای عربی نیز این پیام را به روشنی دریافت کرده اند"

اردن و مصر از جمله کشورهایی به شمار می اینده که در برقراری روابط با رژیم صهیونیستی در دهه های گذشته پیشگام شدند، اما در سالهای اخیر عربستان سعودی و برخی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس هم به صف مشتاقان برقراری روابط با صهیونیست ها ملحق شده و اقدام های گسترده ای به صورت پنهان و آشکار در این زمینه انجام داده اند.

217-9

پربیننده ترین خبرها