تظاهرات معترضان به ترامپ در ایالت کالیفرنیا

تظاهرات معترضان به ترامپ در ایالت کالیفرنیا
دوشنبه 29 آذر 1395 - 08:37

صدها نفر با حضور در خیابان‌های لس‌آنجلس، نارضایتی خود را نسبت به سیاست‌های دونالد ترامپ اعلام کردند.

العالم - آمریکا

خبرگزاری رویترز گزارش داد؛ حدود 2 هزار نفر یکشنبه در شهر لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیا در اعتراض به سیاست‌ها و ادبیات دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا به خیابان‌ها آمدند. آن‌ها با حرکت در خیابان‌های مرکزی لس‌آنجلس، سیاست‌های ترامپ را در حوزه‌های مختلف محکوم کردند.
امروز (دوشنبه) قرار است اعضای مجمع گزینندگان در ایالت‌های مختلف آمریکا به ترامپ رأی دهند. همچنین تظاهرات مخالفان ترامپ در لس‌آنجلس با روز جهانی مهاجرت همزمان بود.
«هورالیا جاروگی،» یکی از تظاهرکنندگان درباره علت حضورش در جمع معترضان گفت: «می‌خواهم به آقای ترامپ بگویم که ما مهاجر هستیم. ما به رشد اقتصاد این کشور کمک می‌کنیم و هیچ چیز را رایگان نمی‌خواهیم.
تظاهرکنندگان همچنین پرچم‌ها و پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن‌ها پیام‌های «جلوی ترامپ را بگیرید،» «پناهجویان خوش آمدید» و «بگذارید آمریکا دوباره فکر کند» نوشته شده بود.
کالیفرنیا ایالتی است که به طور سنتی از دموکرات‌ها حمایت می‌کند. کلینتون توانست در این ایالت با اختلاف زیادی ترامپ را شکست دهد و مقامات ارشد کالیفرنیا وعده داده اند با تلاش‌های ترامپ برای سلب آزادی‌ها و حقوقشان مقابله کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها