بازگشت آرامش به سامراء پس از حملۀ داعش به این شهر

بازگشت آرامش به سامراء پس از حملۀ داعش به این شهر
سه شنبه 14 دی 1395 - 20:56

فرماندهی عملیات سامراء از دفع حملات انتحاری داعش به مراکز امنیتی این شهر خبر داد و اعلام کرد که امنیت کاملاً به شهر بازگشته است.

العالم عراق

عماد الزهیری فرمانده عملیات سامراء در مصاحبه با سایت سومریه نیوز گفت: نیروهای امنیتی در سامراء کنترل اوضاع را در دست دارند و 2 تروریست انتحاری را که می خواستند به مرکز پلیس المتوکل حمله کنند ، به هلاکت رساندند.
الزهیری گفت: هیچ کس در داخل مرکز پلیس المتوکل به گروگان گرفته نشده بود و عملیات پاکسازی شهر سامراء از تروریست ها همچنان ادامه دارد.
وزارت کشور عراق هم اعلام کرد: درگیری های مسلحانه بین نیروهای امنیتی و تروریست های داعشی در اطراف دو پاسگاه پلیس شهر سامراء حداقل 7 کشته برجای گذاشته است.
ارتش عراق برای تأمین امنیت کامل شهر سامراء نیروها و تجهیزات جنگی بیشتر به این شهر فرستاد و نیروی هوائی نیز به کمک نیروهای زمینی آمده است.
شهر سامراء روز دوشنبه شاهد اعمال قانون رفت آمد و شد بود.
رسانه های عراقی نیز اعلام کردند: گروهی تروریستی به پاسگاه پلیس المتوکل در وسط شهر سامراء مرکز استان صلاح الدین حمله کردند و 2 تروریست انتحاری کمربندهای انفجاری خود را در ورودی پاسگاه منفجر کردند و 4 تروریست توانستند وارد پاسگاه شوند و به سوی نیروهای امنیتی تیراندازی کنند. 
داعش حمله به پاسگاه پلیس المتوکل و یکی از مراکز تشکیلات نظامی " گروهان های صلح "را در سامراء به عهده گرفته است.  

1

2

 

3

 

4

 

214-9

پربیننده ترین خبرها