یک گروه فلسطینی :

مقاومت به حمایت ایران و سوریه افتخار می کند

مقاومت به حمایت ایران و سوریه افتخار می کند
سه شنبه 31 خرداد 1390 - 17:22

جبهه خلق براي آزادي فلسطين - فرماندهي کل، در واکنش به اظهارات محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان ، حمايت ايران و سوريه از مقاومت را مايه افتخار همه معتقدان به مبارزه با صهيونيست ها ذکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم این جبهه روز سه شنبه با صدور بیانیه ای تاکید کرد : ازجمله فتواهاي سياسي عجيب عباس اين است که جبهه خلق براي آزادي فلسطين - فرماندهي کل، و جنبش هاي حماس و جهاد اسلامي را به هم پيماني با سوريه و ايران متهم مي کند که البته اين مساله براي هرکسي که به فرهنگ مقاومت ايمان دارد، مايه افتخار است.

در این بیانیه تاکید شد : سخنان عباس در شرایطی مطرح می شود که او از ائتلاف با آمريکا و رژيم صهيونيستي و وارد شدن درطرح آنان براي پاکسازي و حذف قضيه فلسطين و در صدر آن حق بازگشت فلسطيني ها به سرزمين خود شرم نمي کند .

این بیانیه خاطرنشان کرد : رئیس تشکیلات خودگردان از اين مساله غافل است که ملت فلسطين، با هوشياري و اراده قوي خود، با هر کسي که بخواهد به حقوقش تعرض يا دست درازي کند ، برخورد خواهد کرد و دربرابر اين افراد سکوت نخواهد کرد

 محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با یک شبکه ماهواره اي لبنانی  " مبارزه مسلحانه " را محکوم کرد و گفت : مبارزه مسلحانه " خانه فلسطيني ها را خراب کرده است".

وی همچنین طرح عربي را حکيمانه ترين طرح در تاريخ درگيري اعراب و رژيم صهيونيستي عنوان کرد.

 جبهه خلق براي آزادي فلسطين - فرماندهي کل، در بیانیه خود ضمن محکوم کردن اظهارات محمود عباس به ارزیابی سخنان وی پرداخت .

این جبهه در بیانیه خود  تاکید کرد : سخنان محمود عباس مبني براينکه مبارزه مسلحانه " خانه فلسطيني ها و سرزمين فلسطين را ويران کرده است " ، نشان دهنده وضعيت نابسامان سياسي است که در ايده و تفکر مسئولان تشکيلات خودگردان فلسطين و در صدر آنان محمود عباس وجود دارد.

ازاين رو ، ملت فلسطين که به فرهنگ مقاومت ايمان دارد، از صاحبان اين تفکر افراطي ويرانگر که خون شهدا را ناديده مي گيرند و به کرامت مردم فلسطين توهين مي کنند، برائت مي جويند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : سخنان عباس مبني براينکه طرح عربي، حکيمانه ترين راهکار در تاريخ درگيري اعراب با رژيم صهيونيستي است، به معناي خارج شدن از منطق تاريخ و اراده امت ماست و تلاشي براي ايجاد فرهنگ بيچارگي و تسليم است که نتايجي مانند پيمان اسلو را به دنبال داشته است.

جبهه خلق براي آزادي فلسطين - فرماندهي کل در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: اصرار محمود عباس در محکوميت راه پيمايي هاي تاکيد برحق بازگشت آوارگان فلسطيني به سرزمينشان نشان دهنده ناديده گرفتن حق بازگشت آوارگان و ريشه کني اين حق است.

درباره حوادث راه پيمايي روز 5 ژوئن در اردوگاه یرموک سوریه هم این جبهه خاطرنشان کرد :  تحقیقات به طور قاطع نشان دهنده دست داشتن عباس و دحلان و برخي طرف هاي مخالف سوريه دراقدامات تحريک آميز و کشتار اردوگاه يرموک است. دراين راستا، مسئولان تشکيلات خودگردان در رام الله و کميته اجرايي آن که مشروعيت خود را ازدست داده اند، تلاش مي کنند تا با ادامه صحبت از کشتار در اردوگاه يرموک که 14 کشته برجاي گذاشت، آتش فتنه را شعله ور کنند

 این بیانیه می افزاید : بر خلاف ادعاهای محمود عباس  ، واقعيت ها و حوادث نشان دهنده این است که وی با برخي طرف هاي مخالف سوريه درجهت خدمت به طرح هاي خارجي ها عليه سوريه و مردم اين کشور ، هماهنگي هايي را انجام داده است.

درباره تمایل محمود عباس به نخست وزیری سلام فیاض در دولت آشتی ملی، جبهه خلق براي آزادي فلسطين - فرماندهي کل، معتقد است این انتخاب طبق خواسته آمريکا ورژيم صهيونيستي به عنوان شرط تشکيل اين دولت، توافقنامه آشتي را اساسا" نقض مي کند.

بیانیه جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل ضمن تمسخر آمیز عنوان کردن ادعاي عباس درباره اینکه امنيت و رفاه اقتصادي براي مردم در کرانه باختري فراهم است ، می افزاید : البته عباس امنيت را درکرانه باختري براي رژيم صهيونيستي فراهم کرده است.

صهیونیست ها با هماهنگی تشکيلات خودگردان در رام الله و سرويس هاي امنيتي سرکوبگر آن، حرمت اماکن مقدس را مي شکنند و به يهودي سازي و تخريب قدس ، سرقت آب و ريشه کن کردن درختان ادامه مي دهند،  درحالی که محمود عباس به سخنان خود درباره بازداشت هر کسی که علیه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی دست به سلاح ببرد، بازداشت می شود، افتخار می کند.



پربیننده ترین خبرها