خالد بطش :

هراس رژیم صهیونیستی از تحولات منطقه

هراس رژیم صهیونیستی از تحولات منطقه
سه شنبه 31 خرداد 1390 - 18:33

يکي از رهبران جنبش جهاد اسلامي تاکيد کرد : رزمايش اخير رژيم اشغالگر برخاسته از هراس و نگراني است.

خالد بطش روز سه شنبه در تماس تلفني با شبکه خبری العالم گفت : رژیم صهیونیستی پس از شکست خوردن از مقاومت لبنان و فلسطين و همچنین در پی حرکت های گسترده مردمي درسطح منطقه در هراس به سر می برد و می خواهد آماده مقابله با تحولات منطقه باشد.

وي افزود: آنچه که رژیم صهیونیستی تحت نام رزمايش "نقطه تحول 5" انجام مي دهد براي رويارويي با همه احتمالهایی است که پيش بيني مي شود منطقه در ماه ها و هفته هاي آتي شاهد آن باشد.

وی اظهارداشت : رژیم صهیونیستی به خوبي از شکست خود در جنگ لبنان آگاه است و از ناتواني اش در ضربه زدن به اراده مقاومت در جنگ غزه نيز اطلاع دارد.همه اين مسايل نشان می دهد که سطح امنيتي رژیم صهیونیستی در حال رکود است.

وی تاکید کرد : همچنين حرکت مردمي جهان عرب و احتمال اينکه اين انقلابها به سمت رژیم صهیونیستی نیز کشيده شود، سران رژیم صهیونیستی را وادار به تلاش براي اعلام آمادگي خود در ماهها و هفته هاي آتي کرده است.

بطش افزود: هيچ رزمايش بيهوده در رژیم صهیونیستی وجود ندارد بلکه هر مانور علت و هدف مشخصي دارد ؛ از اين رو ما مطمئنيم که اين شيوه از مانورها برخاسته از ترس رژیم صهیونیستی از هرگونه جنگ و رويارويي آتي است.

وی با اشاره به اینکه رزمايش رژیم صهیونیستی خيلي بيشتر از يک پيام است  اظهارداشت : اين رزمايش يک آمادگي واقعي براي مقابله است و اينکه رژیم صهیونیستی به خوبي درک کرده است نوار غزه مي تواند با موشکهاي خود تل آويو را هدف قرار دهد.

وی گفت : رژیم صهیونیستی اينک به اين امر فکر مي کند در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد ممکن است هدف يک حمله موشکي از هر طرف قرار گیرد و به خوبي مي داند که وضعيت جديدي در منطقه وجود دارد و بايد آماده رويارويي با اين تحولات باشد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها