پیشرفت موشکی ایران ضامن امنیت مرزهای آبی است

پیشرفت موشکی ایران ضامن امنیت مرزهای آبی است
جمعه 22 بهمن 1395 - 11:55

سردار سلامی در سخنرانی خود در اصفهان اعلام کردند، پیشرفت موشکی ما تا جایی است که می توانیم با موشکهای منحنی زن دوربرد شناورهای متحرک در دریا را با دقت صد درصد مورد اصابت قرار دهیم.

العالم - ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران دیشب در یادواره 210 شهید هیات بنی فاطمه اصفهان گفت: 23 هزار شهید استان اصفهان زنده و بازماندگان آنان اسوه های صبر و مقاومت این سرزمین هستند.

سردار سرتیپ حسین سلامی افزود: در دوران دفاع مقدس نام مبارک لشکرهای این شهر رعشه بر اندام دشمن می انداخت، نامهایی که در تاریخ این انقلاب ماندگار است، صبر خانوادههای شهدای این دیار از اجر و ایثار شهدایشان بیشتر است، چون آنان آرزوهای خود را تقدیم اسلام کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه  نخستین حرکت خطرناک قدرتهای بزرگ، آمریکا، شوروی، اروپا و متحدان آنها جنگ تحمیلی 8 ساله بود گفت: صحنه زمینی، دریایی و هوایی این جنگ، عراق بود اما صحنه تبلیغاتی، اقتصادی، تقویت نظامی آمریکا، شوروی، عربستان و اروپایی ها بودند.

وی افزود: ملت ایران از این جنگ که یک جنگ جهانی بود پیروز به در آمد و ما هنوز از آثار آن مقاومت هشت ساله در امان هستیم و خواهیم بود.

سردار سلامی در ادامه با اشاره به مشکلات کنونی آمریکا گفت: امروز ارتش آمریکا 12 لشکر در اختیار دارد که قادر به جنگ روی زمین نیست، اما ارتش عراق در جنگ با ایران 50  لشکر و 90 تیپ داشت که با امکانات اروپایی در مقابل ما ایستاد و تا دندان مسلح بود.

جانشین فرمانده کل سپاه  خاطرنشان کرد: آمریکا بعد از ناکامی در تهاجم فرهنگی، راه نفوذ را در پیش گرفت، پس از آن دست به ترور دانشمندان ما زد تا موتور علمی ما را از کار بیندازد اما درست در زمانی که ما تحریم بودیم ماهواره به فضا فرستادیم و بالگرد و هواپیما و پرنده های بدون سرنشین ساختیم.

سردار سرتیپ حسین سلامی افزود: موشکهای ما امروز در دریا راه برای مانور ناوهای جنگی هر دشمنی بسته است، دیگر ناوها یک فرودگاه امن نیست، بدون شک هر دشمنی بخواهد چنین حرکت انجام دهد در مبدا منهدم خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه  تاکید کرد: زمین و آسمان و دریا برای آنان آتش است و کاملا مسلح و مسلط هستیم، آنها هم میدانند، روسای جمهور جنگجویی داشتند که به بسیاری از کشورها هجوم بردند اما زمانی که به ایران رسیدند متوقف شدند و این داستان ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها