جلالی: چشم‌انداز آینده مقاومت از سوی مقام معظم رهبری تبیین شد

جلالی: چشم‌انداز آینده مقاومت از سوی مقام معظم رهبری تبیین شد
چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 23:52

سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به استقبال مهمانان کنفرانس از سخنان مقام معظم رهبری گفت: سخنان حصرت آیت الله خامنه ای در این کنفرانس به‎ عنوان منشور مقاومت تلقی می‌شود به طوریکه ایشان چشم‌انداز آینده مقاومت را تبیین فرمودند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خانه ملت، « کاظم جلالی» عصر امروز (چهارشنبه) پس از پایان کنفرانس ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در نشست خبری خود با اصحاب رسانه افزود: این کنفرانس از لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان و جایگاهشان نسبت به اجلاس قبلی، سطح بالاتری داشت و حدود 700 مهمان خارجی از 80 کشور در آن حضور یافتند.

سخنگوی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان اینکه 22 رئیس مجلس در این کنفرانس حضور یافتند، اظهارکرد: برخی کشورها نیز در سطح نواب رئیس، روسای کمیسیون‌های پارلمان‌ها و برخی نیز در سطح گروه‌های مقاومت و جهادی فلسطین و اندیشمندان حامی آرمان آزادی فلسطین در این اجلاس حضور داشتند.

جلالی به استقبال شرکت کنندگان از سخنان رهبر انقلاب در کنفرانس اشاره کرد و گفت: تمامی افراد در دیدارهای دوجانبه‌ای که وجود داشت، عنوان می‌کردند که سخنان رهبر انقلاب راهگشا، جامع و دارای روح امید بوده و موجب تقویت محور مقاومت شده است، لذا فکر می‌کنیم بیانات ایشان می‌تواند فصل جدیدی در مبارزات مردم فلسطین ایجاد کند.

سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان اینکه کمیته‌های جوانان مقاومت، پارلمانی‌ها و انجممن ها نشست‌های خود را در این کنفرانس برگزار کردند، افزود: در این کنفرانس صرفاً به موضوع فلسطین تأکید شد و اعضا برآن تمرکز کردند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با موفقیت توانست، این اجلاس دو روزه را برگزار کند.

سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: جریانی از سوی کشورهای منطقه تلاش داشتند که کشورها را از حضور در این اجلاس منصرف کنند که به همین دلیل پیش از برگزاری اجلاس، اطلاع رسانی چندانی به رسانه‌ها نداشتیم.

پربیننده ترین خبرها