آوار منازل استحکامات دفاعی جدید داعش در موصل

آوار منازل استحکامات دفاعی جدید داعش در موصل
شنبه 14 اسفند 1395 - 10:39

داعش در شهر موصل عراق برای جلوگیری از پیشروی ارتش و نیروهای مردمی خانه های مردم را ویران می کند و آوارها را روی همدیگر می ریزد تا از این آوارها به عنوان استحکامات دفاعی جدید استفاده کند.

العالم عراق

پایگاه سومریه نیوز امروز شنبه به نقل از فرماندهی پلیس عراق گزارش داد : داعش شروع به حفر گودال و تخریب منازل مردم و ریختن آوارها روی همدیگر در راه ها و جاده ها کرده است تا پیشروی نیروهای ارتشی و مردمی به سوی موصل را متوقف کند.
فرماندهی پلیس عراق افزود : 16 تروریست داعشی اخیراً در درگیری های چند منطقه غرب موصل به هلاکت رسیدند و  9 دستگاه خودروی بمب گذاری شده نیز منهدم شد.
شاکر جودت فرمانده پلیس عراق در بیانیه ای اعلام کرد : نیروهای دولتی با موشک های گراد و هواپیماهای بدون سرنشین مواضع داعش را در مناطق الدواسه ، الدندان و العکیدات منهدم کردند و 16 تروریست را کشتند و 9 دستگاه خودروی بمب گذاری شده و چند خمپاره و تیربار سنگین را منهدم  و یک هواپیمای بدون سرنشین را سرنگون کردند.
جودت افزود : داعش به علت فرار اکثر نیروهایش قدرت جنگی خود را از دست می دهد و به حفر گودال و تخریب منازل و استفاده از آوار آن به عنوان استحکامات دفاعی پناه آورده است تا مانع پیشروی نیروهای دولتی شود. 
جودت گفت : نیروهای دولتی روز جمعه 300 خانواده را از مناطق الجوسق و الطیران به اردوگاه های منطقه حمام العلیل منتقل کردند.
فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا روز جمعه از آزادسازی کامل منطقه وادی حجر در غرب موصل از سیطرۀ داعش خبر داد.

 

جنوب موصل

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها