بازداشت اسیر فلسطینی دقایقی پس از آزادی

بازداشت اسیر فلسطینی دقایقی پس از آزادی
يکشنبه 15 اسفند 1395 - 21:42

ماموران سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی صبح یکشنبه یک اسیر آزاد شده فلسطینی را که تازه مقابل در زندان محل اسارت خود رسیده بود، دوباره بازداشت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری دولتی فلسطین از رام الله ، کمیته خانواده های اسیران فلسطینی با اعلام این خبر افزود: موسی محمد درویش اسیر فلسطینی از اهالی روستای العیسویه در مرکز شهر قدس اشغالی روز یکشنبه پس از گذراندن 12 سال اسارت از زندان صحرایی النقب آزاد شد اما دقایقی پس از آزادی، سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی او را مقابل در زندان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کرد.

کمیته خانواده های اسیران فلسطینی  خاطر نشان کرد ماموران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی موسی  محمد درویش را مقابل زندان النقب از زندانبانان صهیونیستی تحویل گرفتند و او را با یک خودروی نظامی به مکان دیگری منتقل کردند.

شایان ذکر است ارتش صهیونیستی  این جوان فلسطینی را به همراه گروهی از اعضای جبهه خلق برای آزادی فلسطین بازداشت کرده بود و ماموران اطلاعاتی صهیونیستی هفته گذشته با یورش به خانه این اسیر فلسطینی اقدام به بازرسی خانه او و بازداشت برادرش کردند. برادر این اسیر فلسطینی نیز به شش ماه زندان محکوم شده است.

از سوی دیگر جمعیت اسیران فلسطینی در کرانه غربی رود اردن اعلام کرد ارتش صهیونیستی شنبه شب و یکشنبه دستکم هشت فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه غربی رود اردن بازداشت کرده است . این جمعیت خاطر نشان کرد چهار فلسطینی در روستای مراح رباح  ، یک فلسطینی در اردوگاه آوارگان فلسطینی الدهیشه در استان بیت لحم و دو فلسطینی دیگر در استان الخلیل و یک تن دیگر در بخش قدیمی شهر قدس توسط نظامیان اشغالگر صهیونیست بازداشت و به مراکز امنیتی این رژیم منتقل شدند .

پربیننده ترین خبرها