نیروهای سوری به «منبع آب» شهر حلب رسیدند

نیروهای سوری به «منبع آب» شهر حلب رسیدند
سه شنبه 17 اسفند 1395 - 20:52

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت با انجام حملات گسترده به غرب شهرک الخفسه و ایستگاه تصفیه آب موفق شدند چندین شهرک از جمله «خربه الشهاب، جب القهوه، ام الرسوم، الکیاریه، رسم الباخر» را به طور کامل آزاد کنند و خود را به ورودی غربی شهرک و ایستگاه برسانند.

العالم - سوریه

نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند در ادامه پیشروی های خود در شرق استان حلب در محور شهرک «الخفسه» و ایستگاه «تصفیه آب»، شهرک های «رسم الباخر.الکباریه و ام الرسوم» را به طور کامل پاکسازی کنند.

نیروهای جبهه مقاومت با پاکسازی این شهرک‌های راهبردی موفق شدند خود را به ایستگاه تصفیه آب از محور غرب و به شهرک الخفسه از جنوب غرب برسانند.

درگیری‌ها به شدت در محور غربی الخفسه و غرب ایستگاه تصفیه آب بین نیروهای جبهه مقاومت با تروریست های داعش ادامه دارد. ده‌ها تن از تروریست‎های داعش تاکنون کشته و زخمی شده‌اند.

شهرک‌های غربی الخفسه و ایستگاه تصفیه آب به نام های «خربه الشهاب، جب القهوه، ام الرسوم، الکیاریه و رسم الباخر» بطور کامل آزاد شده است و نیروها در وردی غربی شهرک و ایستگاه هستند.

ایستگاه تصفیه آب در جنوب شهرک الخفسه آب مورد نیاز شهر حلب و تمام شهرک های شرقی شهر را تامین می کند که طی یک ماه گذشته همزمان با پیشروی نیروهای جبهه مقاومت در محور شرقی حلب چندین بار تروریست های داعش آب را قطع کردند. همچنین در صورت پاکسازی الخفسه تروریست های مستقر در محور شمالی شهرک دیرحافار از جمله «شعیب، شیحا، تل اسود، راس العین حمر،‌ خان الحمر» در محاصره کامل قرار خواهند گرفت.

منبع: فارس

 

 

پربیننده ترین خبرها