بحرينيها در معرض مجازات جمعي وحشيانه

بحرينيها در معرض مجازات جمعي وحشيانه
شنبه 4 تير 1390 - 16:16

فعال سياسي بحريني سرکوب تظاهرات ديروز (جمعه) مردمي در اين کشور را وحشيانه توصيف کرد و گفت: اين اقدامات رژيم حاکم هرگز نمي تواند مردم را از مسير انقلاب منحرف کند.

يحيي الحديد شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم، تصريح کرد: اقدامات سرکوبگرانه رژيم بحرين انقلاب را وارد مرحله جديدي کرده است و اين انقلاب تا تحقق همه اهداف آن ادامه خواهد داشت.

وي گفت: مردم بحرين ديروز در همه مناطق کشور براي اعلام مخالفت با احکام ظالمانه صادره عليه رهبران انقلابيون و حمايت از آنها به خيابان ها ريختند.

الحديد اظهار داشت: نيروهاي رژيم آل خليفه ، مزدوران و نيروهاي اشغالگر عربستان تظاهرات مسالمت آميز ديروز را به طور وحشيانه سرکوب کردند.

فعال سياسي بحريني خاطرنشان کرد: مجروحان تظاهرات به علت استقرار مزدوران رژيم در اطراف بيمارستان ها درمان نشدند و هر مجروحي که به بيمارستان منتقل مي شد ، بازداشت مي شد .
 
فعال سياسي بحريني افزود: مردم بحرين در معرض مجازات جمعي هستند به اين نحو که مزدوران رژيم و نيروهاي اشغالگر عربستاني علاوه بر سرکوب تظاهرکنندگان به خانه هاي مردم حمله مي کنند، حرمت ها را مي شکنند و پيرمردان ، کودکان و زنان را در خانه هايشان مضروب مي کنند.

الحديد گفت: رژيم آل خليفه با در پيش گرفتن سياست گرسنه نگه داشتن مردم، کارمندان را به علت مشارکت در تظاهرات يا تعلق داشتن به فرقه اي خاص از کار اخراج مي کند به طوري که تاکنون هزاران کارمند به اين شکل اخراج شده اند .

فعال سياسي بحريني حل و فصل بحران اين کشور به روش سياسي را بعيد دانست و افزود: سرکوب مستمر مردم نشان مي دهد که رژيم شيوه زور و ارعاب را در پيش گرفته است.

وي محاکمه غيرنظاميان در دادگاه هاي نظامي را محکوم کرد و گفت: بيشتر متهمان بدون برخورداري از وکيل مدافع در اين دادگاه ها محاکمه مي شوند.
 
فعال سياسي بحريني از سازمان هاي بين المللي مدعي دفاع از حقوق بشر و آزادي به علت سکوت در قبال سرکوب ، کشتار ، بازداشت ،شکنجه، هتک حرمت ها و اقدامات غيرانساني رژيم آل خليفه انتقاد کرد.

وي گفت: آمريکا که در همه سازمان هاي مدعي دفاع از حقوق بشر و آزادي فعال است؛ با مساله بحرين دوگانه برخورد مي کند .

الحديد همچنين از اتحاديه عرب و سازمان هاي اسلامي مانند سازمان کنفرانس اسلامي به علت سکوت در قبال نقض حقوق مردم بحرين انتقاد کرد . 

پربیننده ترین خبرها