بازداشت فلسطینی ها دریورش صهیونیست ها به بیت لحم

بازداشت فلسطینی ها دریورش صهیونیست ها به بیت لحم
جمعه 20 اسفند 1395 - 10:43

دریورش نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست به بیت لحم درجنوب کرانه باختری رود اردن ودرگیری با جوانان فلسطینی، عده ای از فلسطینی ها دچار حالت خفگی و تنگی نفس شدند.

العالم فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شاهدان، گروهی از نیروهای ارتش رژیم اشغالگر بامداد روز جمعه به روستای ارطاس در بیت لحم درجنوب کرانه باختری یورش بردند که با مقاومت جوانان فلسطینی و سنگ پراکنی آن ها مواجه شدند.

براساس این گزارش، نظامیان صهیونیست دراین درگیری با گازهای اشک آوربه منازل فلسطینی ها حمله کردند که درنتیجه، عده ای از فلسطینی ها دچار حالت خفگی شدند.
نظامیان صهیونیست همچنین تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند و 5 تن ازآنان را نیز برای مراجعه به مراکز بازجویی این رژیم فرا خواندند.
یک منبع محلی اعلام کرد نیروهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنین درحمله به اردوگاه آوارگان عایده در شمال بیت لحم، به منازل برخی از اهالی یورش برده و دو جوان فلسطینی به نام های حمزه النبتيتی واسعد درويش را برای مراجعه به مرکز بازجویی فرا خواندند.
منبع یاد شده افزود نظامیان اشغالگر همچنین به اردوگاه الدهیشه و جبل هندازه و الموالح درشهر بیت لحم یورش بردند وبا تحویل احضاریه هایی به سه جوان فلسطینی به نام های عدنان زبون، خضر خلیل سالم شوکه وقتیبه خلیفه ، آن ها را برای بازجویی فراخواندند.

215

پربیننده ترین خبرها