دفاع ازخود ؛ گام بعدي ملت بحرين

دفاع ازخود ؛ گام بعدي ملت بحرين
يکشنبه 5 تير 1390 - 07:23

فعال سياسي بحرين، عنوان مرحله بعدي قيام مردم اين کشور را " دفاع از خود" توصيف و تاکيد کرد: ملت در برابر احکام ظالمانه آل خليفه سکوت نخواهد کرد

"يحيي الحديد" روز يکشنبه درگفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: ملت بحرين زندان شدن رهبران و افراد برجسته خود را تحمل نمی کند و دربرابر اقدامات رژيم و صدور احکام ظالمانه عليه زندانيان تسليم نخواهد شد.

وي افزود:  مردم بحرين جمعه گذشته گروه گروه به خيابانها آمدند تا با صداي بلند بگويند که احکام ظالمانه رژيم براي  شخصيت هاي برجسته و رهبران مخالف را نمي پذيرند و نميتوانند باقي ماندن زندانيان را در زندانها تحمل کنند ، درحاليکه علاوه بر نيروهاي اشغالگر سعودي ، نيروهاي امنيتي وحشيانه براي سرکوب تظاهر کنندگان ظاهر شدند.

حديد تاکيد کرد، تنها راه دربرابر نيروهاي اشغالگر سعودي که با اقدامات و هجوم وحشيانه به ملت ، روستاها را ويران و به مقدسات ما توهين مي کند ، مبارزه و مقاومت با همه ابزار است ؛ زيرا دولت و ارتش اشغالگر برخاک وطنمان چنبره زده اند.

حديد خاطرنشان کرد : ملت بحرين امروز با مجازات گروهي روبروست، چنانکه روز جمعه شاهد حملات  نيروهاي امنيتي و اشغالگر سعودي به روستاها بوديم که فقط شامل تظاهر کنندگان نبود بلکه آنها با گازهاي اشک آور به روستائيان نيز حمله کردند.

وي خاطرنشان کرد: سياست گرسنه نگاه داشتن مردم دربحرين اجرا مي شود و اخيرا نيزمرکزآموزش بحرين که يک مرکز آموزشي است دو تن از اساتيد خود را اخراج  و12 کارمند را نيزازخدمت تعليق کرد

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها