ترامپ:‌ از آغاز ریاست جمهوری‌‌ام، با اوباما صحبتی نکردم‌

ترامپ:‌ از آغاز ریاست جمهوری‌‌ام، با اوباما صحبتی نکردم‌
سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 - 00:52

دونالد ترامپ در یک مصاحبه اذعان کرده که از زمان آغاز به کارش در کاخ سفید، هیچ صحبت و گفتگویی با رئیس‌جمهوری سابق این کشور نداشته است.

العالممریکا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رئیس‌جمهوری جمهوریخواه آمریکا که بارها از مواضع داخلی و خارجی سلف دموکراتش انتقاد کرده،‌ گفته که از زمان حضورش در کاخ سفید،‌ هیچ صحبتی با باراک اوباما نداشته است.

دونالد ترامپ در مصاحبه با واشنگتن تایمز، اذعان کرد که از زمان آغاز کارش به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، هیچ صحبت و دیداری با رئیس‌جمهور سابق این کشور نداشته است.

او در پاسخ به سوال خبرنگار این رسانه درباره اینکه آیا دیداری با رئیس‌جمهوری سابق آمریکا داشته، گفت: «از زمان آغاز منصبم، نه (دیدار و صحبتی نداشتم)».

ترامپ با طرح ادعای شنود مکالماتش در دوره کارزار انتخاباتی توسط دولت اوباما تصریح کرد: «این خیلی بد است اما من اصلا شگفت زده نشدم. من وقتی به موضوع تحت نظر گرفتن(برج ترامپ) نگاه می‌کنم،‌ خیلی ناامید می‌شوم».

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین اذعان کرد که «البته من نمی‌گویم که خیلی با او(باراک اوباما) خوب بودم».

وی در ادامه ضمن انتقاد دوباره از مواضع اوباما گفت: «یکی از کارهایی که من در 100 روز اولم کردم،‌ برقراری پایه‌های محکم برای روابط(خارجی) بوده است. یکی از آنها، مصر است. این یک مثال بسیار خوبی است».

رئیس‌جمهوری آمریکا به موضوع درخواستش از رئیس‌جمهوری مصر برای آزادی یک آمریکایی مصری تبار از زندانهای مصر اشاره کرد؛ موضوعی که چندی قبل محقق شد.

ترامپ گفت: «من به او(عبدالفتاح السیسی) گفتم که آقای رئیس‌جمهوری به من لطفی بکن. او را آزاد کن چرا که او بیگناه است».

او در ادامه تاکید کرد که رئیس‌جمهوری مصر «رئیس‌جمهور اوباما را دوست نداشت. حتی یک ذره هم دوست نداشت»./فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها