یک فعال سیاسی یمنی :

جوانان انقلابی بزرگترین قدرت یمن

جوانان انقلابی بزرگترین قدرت یمن
شنبه 11 تير 1390 - 17:38

يک فعال سياسي يمني تاکيد کرد : جوانان و انقلابيون حاضر در ميادين بزرگ ترين قدرت در اين کشور هستند.

خالد المنصوب روز شنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت : با این که مردم یمن تاوان کند بودن روند انقلاب را کشیده اند، اما کارکرد مثبت این روند ظهور فعالان و سیاستمدارانی بوده که در دوره دیکتاتور یمن ناشناس بودند.

وي با بیان این که ديگر کسی نمي تواند مقابل جوانان انقلابي حاضر در میادین بایستد، گفت : شور انقلابی جوانان تنها با به ثمر رسیدن اهداف انقلاب فروکش خواهد کرد.جوانان انقلابي با انديشه هایی فراتر از افکار نيروهاي کلاسيک سياسي و رهبران ديگر که خود آن ها نيز به انقلاب پيوسته اند، حرکت مي کنند.

المنصوب تاکيد کرد : جوانان انقلابي نه به غرب منافق تکيه دارند نه به سازمان ملل که به چيزي جز منافع قدرت هاي بزرگ نمي انديشد؛ بلکه فقط به قدرت تفکر و تعقل حکيمانه خود اعتماد دارند که اميد مي رود به همين وسيله کشور را به ساحل نجات برسانند.

وي درباره بهانه کردن تروريسم در يمن نيز توضيح داد : واحدهاي ارتش که از رژيم علي عبدالله صالح جدا شدند و به انقلابيون پيوستند با انتشار بيانيه اي تاکيد کردند که رژيم صالح در حال حاضر از گروه هاي مسلح در لحد و زنگبار و ديگر مناطق حمايت و پشتيباني مي کند و ادعا مي شود که سازمان تروريستي القاعده در اين مناطق حضور دارد.

اين فعال سياسي يمني خاطر نشان کرد : القاعده در یمن ساخته و پرداخته رژيم صالح است؛همان طور که تروريسم بين المللي نیز ساخته دست آمريکا و رژيم هاي هم پيمان اين کشور است. آنها تروریسم را به بهانه اي براي دستيابي به اهداف و منافع خود در کشورهاي مختلف تبديل کرده و با اين بهانه در کشورهاي مختلف دخالت مي کنند.

المنصوب در بخش ديگري از اظهارات خود از مردم عربستان خواست ضمن حمایت از مردم یمن با اعمال فشار رژيم پادشاهي سعودي را وادار کنند به دخالت های خود در امور يمن پایان دهد. المنصوب گفت : ملت ها مي مانند و رژيم هاي ستمگر نابود می شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها