رییس قوه قضاییه:

حضور مردم در انتخابات، مسئولیت مسئولان را سنگین کرد

حضور مردم در انتخابات، مسئولیت مسئولان را سنگین کرد
دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:02

رییس قوه قضاییه با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، گفت که این حضور، مسئولیت مسئولان نظام را بسیار سنگین کرد.

العالم- ایران

آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی اظهار کرد: بزرگترین همایشی که می شد در کشور برگزار شود با این حضور میلیونی مردم برگزار شد و بزرگترین اثر آن حفظ امنیت و اقتدار ملی و همبستگی است.

رییس دستگاه قضا گفت: ما باید از این همت بلند و بصیرت و فهم بالای مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که بر سر راهشان هست قدردانی کنیم که اینگونه با فهم بالای‌شان به انقلاب‌شان کمک کردند.

رییس قوه قضاییه به فشارهای دشمنان در ایام انتخابات اشاره کرد و افزود: همزمان با روزهای برگزاری انتخابات عده‌ای از سران سلطه در منطقه حضور پیدا کردند و سخنان سخیفی علیه کشور و مردم ما گفتند و مردم جواب دندان‌شکنی به آنان دادند.

آملی ‌لاریجانی گفت: آمریکایی ها هم از هزاران کیلومتر آن طرف تر به منطقه ما آمدند و در جشن رقص شمشیرها شرکت می کنند و با حکومتی که در همه دوران خود و اجدادش هیچگاه انتخاباتی مشاهده نکرده است هم پیاله می شوند و جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریست می‌خوانند؛ پدر تروریست ها شما هستید و شما تروریست ها را در این منطقه خلق کردید و خودتان هم می دانید.

در حال تکمیل ...

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها