اقدامات اورژانس در سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

اقدامات اورژانس در سالروز ارتحال امام خمینی(ره)
شنبه 13 خرداد 1396 - 07:57

سرپرست اورژانس کشور ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با بیان این‌که بیمارستان صحرایی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برپا می‌شود، گفت: 360 تکنسین فوریت‌های پزشکی در مراسم ارتحال امام(ره) حضور دارند.

العالم- ایران

 پیرحسین کولیوند در گفت‌وگویی گفت: مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) توسط سازمان اورژانس پوشش داده می‌شود.

وی با بیان این‌که در پوشش این مراسم یک بیمارستان صحرایی 100 متری در ضلع شمالی حرم مطهر برپا می‌شود، افزود: در این بیمارستان سه اتاق پزشک و یک داروخانه و یک اتاق تحت نظر پزشکان آقا و یک اتاق نیز تحت نظر  پزشکان خانم وجود دارد.
کولیوند عنوان کرد: یک اتاق ستاد فرماندهی 25 نفره ایجاد و یک چادر 50 نفره در ضلع شرقی حرم مطهر برپا می‌شود.

وی با بیان این‌که در ضلع شمالی حرم نیز یک چادر 50 نفره برپا می‌شود، گفت: در ضلع جنوبی حرم مطهر نیز یک چادر 50 نفره برپا می‌شود.
کولیوند خاطرنشان کرد: یک چادر 80 نفره نیز در عوارضی تهران - قم برپا می‌شود.

وی افزود: برای پوشش این مراسم، 153 دستگاه آمبولانس، شامل 53 دستگاه آمبولانس از تهران و 100 دستگاه آمبولانس از شهرستان‌ها، اعزام می‌شوند که آمبولانس‌های شهرستان‌ها در محل عوارضی تهران - قم مستقر می‌شوند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان این‌که شش دستگاه اتوبوس آمبولانس، 12 دستگاه موتورلانس و هشت خودروی فرماندهی این مراسم را پوشش می‌دهند، تصریح کرد: همچنین 360 نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی که 160 نفر از تهران و 200 نفر از شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند، این مراسم را پوشش می‌دهند.

کولیوند افزود: در پوشش این مراسم، بالگرد اورژانس نیز در حالت آماده‌باش قرار دارد.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها