بازداشت مجروحان یمنی در بیمارستان سعودی

بازداشت مجروحان یمنی در بیمارستان سعودی
چهارشنبه 15 تير 1390 - 10:48

مجروحان يمني بستري شده در يک بيمارستان نظامي عربستان، با انتقاد از وضعيت بد خدمات پزشکي، تاکيد دارند که در اين بيمارستان کاملا تحت بازداشت قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سایت یمنی التغییر با اعلام این خبر تاکید کرد: 14 مجروح یمنی از 20 روز پیش در بیمارستانی نظامی در شمال غربی شهر "تبوک" بستری شده اند، و مسئولان این بیمارستان مانند گروگان با آنها رفتار می کنند.

بر اساس این گزارش، با وجود وضعیت بسیار بد مجروحان، خدمات پزشکی ارایه شده به آنها بسیار ضعیف است.

یکی از مجروحان، وضعیت این بیمارستان نظامی سعودی را بسیار تاسف بار توصیف کرد و گفت: در این بیمارستان کمترین توجه به مجروحان نمی شود، بصورتیکه جراحت خطرناک برخی از افراد موجب فلج شدن نیمی از اعضای بدن آنها شده است. از سوی دیگر کنترل شدید مجروحان به حدی است که حتی به آنها اجازه خرید از مغازه های اطراف داده نمی شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به وضعیت بسیار بد مراقبت های بهداشتی، وضعیت این مجروحان هر روز بدتر می شود؛ و هنگامی که مجروحان خواستار بازگشت به صنعا می شوند، با پاسخ های توهین آمیز و نژادپرستانه مسئولان بیمارستان مواجه می شوند.

این درحالی است که سفارت یمن در عربستان نیز از همکاری با این افراد برای درمان و یا بازگرداندن آنها به یمن خودداری می کند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها